آغاز پروژه احداث شبکه گازرسانی سایت صنعتی ۱۶۰ هکتاری منطقه آزاد اروند

خورنا: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز به‌کار پروژه احداث شبکه گازرسانی سایت صنعتی ۱۶۰ هکتاری منطقه آزاد اروند خبر داد.

اسماعیل زمانی امروز از آغاز به‌کار پروژه احداث شبکه گازرسانی سایت صنعتی ۱۶۰ هکتاری منطقه آزاد اروند خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با هدف گازرسانی به شرکت‌های مستقر در سایت ۱۶۰ هکتاری سایت صنعتی خرمشهر آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اهمیت گازرسانی به واحدهای صنعتی در رونق اقتصادی و کاهش آلودگی محیط زیست افزود: با اتصال کارخانه‌های سایت صنعتی به شبکه گاز طبیعی، در مصرف سوخت‌های فسیلی و آلاینده صرفه‌جویی می‌شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: این پروژه دارای شبکه‌ای به طول هفت کیلومتر و ایستگاه تقلیل فشار TBS با ظرفیت ۵ هزار متر مکعب در ساعت تا هشت ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اهمیت پروژه گازرسانی به صنایع موجود در سایت صنعتی خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از امروز آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، با حضور مدیر عامل منطقه آزاد اروند، معاونت عمرانی و معاونت سرمایه‌گذاری، پروژه احداث شبکه گازرسانی به سایت ۱۶۰ هکتاری سایت صنعتی خرمشهر آغاز شد.

احداث این پروژه موجب ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در منطقه خواهد شد.