مسئولان هندیجان برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشند

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: مسئولان برای مقابله با حوادث احتمالی، آمادگی خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌اللهی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران هندیجان که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران باید نسبت به آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حوادث را داشته باشند.

وی افزود: آمادگی دستگاه‌ها باید به حدی باشد که در کمترین زمان ممکن برای مقابله با این حوادث احتمالی و واکنش توان داشته باشند.

فرماندار هندیجان ادامه داد: علاوه بر این باید در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای در کوتاه‌ترین زمان تصمیمات لازم و مناسب را اتخاذ کرد.

فرج‌اللهی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها احتمال بارندگی شدید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در هندیجان وجود دارد.

وی اضافه‌ کرد: بنابراین این هشدار را به همه ادارات، دستگاه‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان می‌دهیم که برای مقابله با حوادث احتمالی، آمادگی خود را حفظ کنند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان‌کرد: جهاد کشاورزی نیز باید در صورت وقوع هرگونه خسارت احتمالی بلافاصله گزارش آن را به ستاد مدیریت بحران شهرستان ارسال کند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این با توجه به اهمیت و حفظ جایگاه ارتباطی بین شهری در هنگام حوادث باید خطوط ارتباطی و نگهداری آنها به ویژه فیبر نوری حفظ و از بروز مشکل در آن جلوگیری کرد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد به تشریح اقدامات و برنامه‌های خود برای مقابله با حوادث احتمالی در شهرستان هندیجان پرداختند.