برآورد ۲۵۰ میلیارد تومانی برای رفع مشکل فاضلاب مناطق شرکتی آبادان

خورنا: مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان از برآورد ۲۵۰ میلیارد تومانی این شرکت برای رفع معضل فاضلاب مناطق شرکتی آبادان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جلسه بررسی مشکلات و معضلات فاضلاب آبادان، ظهر امروز در محل فرمانداری آبادان برگزار شد و در آن نیاز آبفای آبادان برای حل مشکل فاضلاب مناطق شرکتی این شهر مطرح شد.

این جلسه به ریاست فرماندار ویژه آبادان برگزار شد.

در این نشست که مدیر عامل شرکت آب و فاضل آب خوزستان در آن شرکت داشت، نسبت به تاخیر در تعهدات پیمانکاران طرح‌های فاضلاب در آبادان بحث شد.

صنیعی‌نژاد از برآورد ۲۵۰ میلیارد تومانی این شرکت برای رفع معضل فاضلاب مناطق شرکتی آبادان خبر داد، وی از مسئولان شرکت آبفا آبادان خواست تا در جهت اقدام سریع نسبت به پروژه‌های شهر آبادان با شهرداری این شهر همکاری لازم را داشته باشند.

کار‌شناسان امور آب و فاضلاب آبادان، نسبت به پروژه‌های انجام شده در آبادان گزارشی را تحویل فرماندار ویژه آبادان کردند که این گزارشات از دید ایلخاص‌زاده کافی نبود.

فرماندار آبادان نسبت به عملکرد شرکت آب و فاضلاب در آبادان انتقاد شدید کرد و مردم این شهر را از این مسئله متضرر دانست.

ایلخاص‌زاده مسئولان شرکت آب و فاضلاب آبادان را مکلف کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع خرابی‌ها و پروژه‌های نا‌تمام این سازمان اقدام کنند.

رئیس اداره مخابرات آبادان نیز از تهیه یک لیست مبنی بر عدم عمل به تعهدات سازمان آب و فاضلاب مبنی بر جبران خسارت‌های ناشی از حفاری‌ها خبر داد و بر عدم پرداخت این هزینه توسط این سازمان تاکید کرد.

مسئولان سازمان آب و فاضلاب آبادان نیز کمبود بودجه و عمل نکردن پیمانکار به بندهای قرار داد را دلیل عدم اتمام پروژه‌ها دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ظهر امروز در محل فرمانداری آبادان، جلسه بررسی مشکلات و پروژه‌های راکد شرکت آب و فاضلاب آبادان برگزار شد.