کمبود فضای آموزشی مهمترین مشکل دانشگاه آزاد شادگان است

خورنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شادگان گفت: نبود یک زمین مناسب و کمبود فضای آموزشی در دانشگاه مهمترین مشکل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان است.

عبدالکریم آلبوغبیش با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: این دانشجویان در رشته‌های مختلف برق، آموزش ابتدایی،کامپیوتر، حسابداری، آموزش زبان انگلیسی، دینی، عربی و متالوژی مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: یکی از اهداف عمده‌ای که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان در حال پیگیری بوده توسعه کمی و کیفی رشته‌های مختلف و مقاطع تحصیلی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شادگان تصریح کرد: در این راستا سعی شده است تا زیرساخت‌ها و اقدامات لازم برای اجرایی شدن این امر مهم ایجاد شود.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای سال ۹۲ تاکنون اقدامات عمرانی خوبی از جمله تاسیس کتابخانه، تجهیز سایت کامپیوتر، احداث نمازخانه و راه‌اندازی سلف سرویس انجام شده است.

آلبوغبیش در خصوص اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان در روزهای گذشته عنوان کرد: این دانشگاه به‌منظور ارائه هرچه مطلوب‌تر خدمات به دانشجویان همواره از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که دانشجویان از امکانات و زمینه‌هایی که برایشان فراهم می‌شود کمال استفاده را برده و در راستای ارتقای علمی خود بیش از پیش بکوشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شادگان برگزاری همایش‌های دینی، مذهبی و اجتماعی را به مناسبت‌های مختلف از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اعلام کرد و از جذب ۱۰۰ درصدی بودجه پژوهش این دانشگاه خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳ هیئت علمی در این دانشگاه از جذب سه هیئت علمی بومی خبر داد و گفت: این سه هیئت علمی در رشته‌های زبان انگلیسی و متالوژی جذب شدند.

آبوغبیش در ادامه نبود یک زمین مناسب و کمبود فضای آموزشی در دانشگاه را مهمترین مشکل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان عنوان کرد و افزود: در این خصوص نیز تصمیماتی اتخاذ شده که به زودی محقق می‌شود.