تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های خوزستان

خورنا: مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: به دلیل پیش‌بینی‌های انجام شده ستادهای مدیریت بحران در شهرستان‌های خوزستان تشکیل شده است.

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بارش‌های باران در سراسر استان خوزستان از اواخر وقت امروز آغاز می‌شود و انتظار بارش‌های چشم‌گیری در استان وجود دارد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده در این زمینه گفت: بارش‌های باران در هفته جاری قابل توجه خواهد بود و این بارش‌ها با ورزش باد قابل توجه و رعد و برق همراه است.

آملازاده با تاکید بر اینکه همه فرمانداری‌های شهرستان‌های خوزستان آماده باش هستند، تاکید کرد: فرمانداری‌ها برای مقابله با هرگونه اتفاق احتمالی آماده باش هستند و ستادهای مدیریت بحران شهرستانی را تشکیل داده‌اند.

این مسئول گفت: شهرهایی که در سال گذشته با بارش چشم‌گیر باران مواجه بوده و دچار مشکل آبگرفتگی شده‌اند در این بارش باران باید توجه بیشتری به خطرات احتمالی داشته باشند.

وی تاکید کرد: اجرای مسائل ایمنی در جاده‌ها و شهرها از جمله مسائلی است که باید در روزهای آینده بسیار به آن توجه شود و در این باره در اخطار‌های صادر شده و هشدارهای روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس پیش ‌بینی‌های انجام شده سامانه فعال و باران‌زایی از اواخر وقت امروز رفته رفته استان خوزستان تحت تاثیر قرار می‌دهد.