آمادگی دستگاه‌های اجرایی حمیدیه برای پیشگیری از آبگرفتگی‌ها

خورنا: فرماندار حمیدیه خواستار آمادگی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای پیشگیری از آبگرفتگی‌ها شد.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه اظهار کرد: در چند روز گذشته با آغاز بارش‌ها در استان خوزستان، جلسات مکرری برای پیشگیری از سیل و آبگرفتگی در این شهرستان تازه تاسیس صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در این خصوص همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها و سازمان‌های شهرستان باید تجهیزات خود را مهیا کنند و اجازه ندهند مشکلی در خصوص بارش‌ها برای شهروندان در مناطق مختلف شهرستان ایجاد شود.

فرماندار حمیدیه عنوان کرد: فرمانداری نیز آمادگی کامل خود را در این زمینه با مسئولان اجرایی شهرستان اعلام می‌کند تا رفاه حال شهروندان هر چه بیشتر رقم بخورد.

وی تصریح کرد: برای مقابله با آبگرفتگی معابر و خیابان‌های سطح شهر پیش ‌بینی‌‌های لازم در خصوص تجهیزات مورد نیاز زمان بارندگی برای انجام عملیات لایروبی طبق زمان‌بندی مشخص و معین در حال انجام است و تا پایان فصل بارندگی ادامه خواهد داشت.

فیوضی با بیان اینکه برنامه عملیاتی در خصوص مقابله با آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌های فصل پائیز و زمستان در دو برهه زمانی قبل و بعد از بارندگی و در حین بارندگی انجام می‌شود‌، اظهار کرد: برنامه‌‌ها و اقدامات شهرداری در بارندگی شامل تجهیز اکیپ‌های فوریتی، استقرار نیروهای انسانی در محل‌‌های حساس و آبگیر و رفع مشکلات احتمالی زمان بارش برای شهروندان خواهد بود.