مقتدایی در دیدار با مجمع نمایندگان خوزستان: فرمانداران بومی انتخاب می کنم

خورنا: استاندار خوزستان گفت: فرصت ها بسیار زود از دست خواهد رفت و باید از تمامی امکانات موجود برای خدمات رسانی به مردم استان خوزستان استفاده کرد.

به گزارش خورنا به نقل از شوشان، عبدالحسن مقتدایی در نخستین نشست مشترک استاندار خوزستان با مجمع نمایندگان استان که جمعه شب و در محل استانداری خوزستان برگزار شد گفت: باگذشت سال ها از پایان هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان هنوز چهره جنگ زده دارد و اگر نخواهیم کاری برای پیشرفت استان انجام بدهیم مدیون مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به همکاری نمایندگان مجلس با مجموعه استانداری خوزستان افزود: بی شک در آینده این همکاری ادامه خواهد داشت زیرا هدف اصلی خدمت رسانی به مردم استان خوزستان است .

استاندار خوزستان با اشاره به انتخاب مدیران در این استان گفت: انتصاب مدیران و فرمانداران بر اساس تخصص و تاثیرگذاری انجام خواهد شد و تلاش می کنیم از نیروهای بومی در فرمانداری شهرستانها استفاده شود.

مقتدایی با اشاره به اینکه از درک سیاسی بالایی برخوردارم اما اهل سیاسی کاری نیستم گفت: مدیران باید توان حل مشکلات مردم را داشته باشند و حاضر نیستم وقت خود و مردم را صرف نزاع های سیاسی کنم.

وی بیان داشت: از فرمانداران و شهردارانی که در کار خود ابتکار و خلاقیت داشته باشند حمایت می کنم.

در ادامه جلسه رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار خوزستان حمایت سیاسی و عملیاتی نمایندگان استان را از دکتر مقتدایی اعلام کرد .

جواد سعدون زاده گفت: معنی حمایت نمایندگان از استاندار خوزستان تداخل در امور کاری استاندار خوزستان نیست زیرا وظیفه اصلی نمایندگان پیگیری مطالبات مردم استان است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اتخاذ تصمیم های نهایی در استان بر عهده استاندار خوزستان است گفت : نمایندگان مردم استان خوزستان نیز انتظار دارند نظرات و دیدگاههای آنها در امور به عنوان کارشناس لحاظ شود.

سعدون زاده افزود یکی از درخواست های نمایندگان مردم خوزستان از استاندار این است که در بحث تغییر و انتخاب مدیران از افراد خیر و کاردان در امور استان استفاده شود.

در این دیدار برخی از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی مشکلات حوزه های خود را با استاندار خوزستان در میان گذاشتند.