برگزاری کارگاه دو روزه سیستم های ایمنی و حفاظت از حریق در اهواز

خورنا: کارگاه آموزشی شناخت و کاربرد سیستم های ایمنی و حفاظت از حریق برای بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل و کارشناسان اداری،خدماتی و درمانی بیمارستان امام خمینی ره اهواز برگزار شد.

به گزارش بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز، در این کارگاه دو روزه که بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل و کارشناسان اداری،خدماتی و درمانی بیمارستان امام خمینی ره اهواز حضور داشتند  مدرسین و آتش نشانان مجرب و با تجربه سازمان آتش نشانی به ارائه آخرین تجارب ، یافته ها و مباحث علمی در زمینه شناخت و کاربرد سیستم های ایمنی و حفاظت از حریق پرداختند.

Atash-1

باتوجه به ضرورت ایمنی و آتش نشانی در بیمارستانها به عنوان یکی از هفت محور حاکمیت بالینی و همچنین اهمیت امر آموزش بر طبق استاندارهای اعتباربخشی ، واحد ایمنی و بهداشت حرفه ای با همکاری واحد خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز اقدام به برگزاری کارگاه دو روزه آموزشی ایمنی و آتش نشانی به صورت تئوری و عملی نموده است.

شرکت کنندگان در این کارگاه با موضوعات راههای سرایت آتش ، انواع آتش سوزی و روشهای مقابله با آن ، نحوه استفاده صحیح از خاموش کننده های دستی ، نحوه برخورد صحیح با حوادث و آتش سوزیها ، ایمنی دربرق آشنا شدند. همچنین شرکت کنندگان پس از کلاس تئوری، بصورت عملی توسط خاموش کننده های دستی اطفای انواع آتش سوزیها را تمرین نمودند.

همکاری های آموزشی بیمارستان امام خمینی ره اهواز در زمینه های شغلی و بهبود کیفیت به ارائه کیفیت مطلوب آموزشی و درمانی در استان منجر شده است تا آنجا که تقریبا هر هفته یک دوره آموزشی تخصصی به پرسنل و کارشناسان این مرکز ارائه می شود و ارائه مطلوب این اموزش ها رضایت اکثریت کارکنان و ارباب رجوع را به همراه داشته است.

این کارگاه که در تالار همایش های شهید دکتر رهنمون برگزار گردید با استقبال بی نظیر کارکنان بیمارستان مواجه شد که این خود دلیل بر ارزش نهادن به سلامت و ایمنی پرسنل و بیماران می باشد.

انتهای خبر/ احمد عامری