شهردار بندر امام: وضعیت امروز بندر امام در خور شان این شهر نیست

خورنا: شهردار بندر امام خمینی(ره) گفت: باید بپذیریم وضعیت امروز بندر امام وضعیت مناسبی نیست و در همه زمینه‌ها عقب‌ماندگی‌ها و کمبودها فراوان است.

علی گلمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرامام با اشاره به آئین معارفه شهرداران ماهشهر، بندر امام و چمران اظهار کرد: جا دارد از اعتماد مجدد اعضای شورای اسلامی شهر بندر امام به بنده تشکر ویژه داشته باشم.

وی افزود: امیدوارم با پشتیبانی اعضای شورای شهر و همچنین همه مسئولان در سطح شهرستان و استان بتوانیم جایگاه بندر امام خمینی(ره) را که مزین به نام این بزرگ‌مرد تاریخ است را به آنچه که استحقاقش را دارد برسانیم.

شهردار بندر امام خاطرنشان کرد: باید بپذیریم وضعیت امروز بندر امام وضعیت مناسبی نیست و در همه زمینه‌ها عقب‌ماندگی‌ها و کمبودها فراوان است.

وی تصریح کرد: در دوره‌های قبلی کارهای بسیار خوبی انجام شده اما متناسب با ارزش‌ها و نیازهای شهر بندر امام نبوده، چرا که این شهر یک شهر استراتژیک، بندری و صنعتی است و با وجود همه این ظرفیت‌ها اما مسائل و مشکلات عدیده و فراوان است.

شهردار بندر امام خمینی خاطرنشان کرد: مقصر بخش عمده‌ای از این مشکلات ما به عنوان مسئولان هستیم که کم‌کاری و کوتاهی کرده‌ایم و علاوه بر آن محدودیت منابع مالی هم مزید برعلت شده است.

وی اضافه کرد: امید می‌رود با یک تلاش شبانه‌روزی و رویکرد علمی جهادی که بر شهرداری بندر امام حاکم است و همچنین با کار کارشناسی و مطالعاتی و با بهره‌گیری از دانش و خرد همه دوستان، بتوانیم این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

گلمرادی با بیان اینکه امروز مردم بندر امام مردم امیدواری هستند، تصریح کرد: بعد از این باید دنبال جلب رضایتمندی این مردم فهیم باشیم.

وی ادامه داد: در تمام دنیا رمز و راز موفقیت مدیریت واحد و یکپارچه برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ها، دوباره‌کاری‌ها و موازی‌کاری‌هاست که متأسفانه این اتفاق در کشور ما نیافتاده است اما می‌توانیم به شکل مجازی این مشکل را برطرف کنیم.

شهردار بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: در دو سال اخیر این اتفاق در بندر امام افتاد و همه ادارات و ارگان‌ها با تعاملی بسیار خوب، این مدیریت یکپارچه را عملاً انجام دادند و نتیجه آن رضایتمندی بسیار خوبی بوده که در این شهر حاکم است.

وی در پایان گفت: امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد و با تلاش مضاعف و بهره‌گیری بهتر از منابع بتوانیم شاهد تحولات چشمگیری در بندر امام خمینی(ره) باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sarbandar درود به آقای گلمرادی شهردار محبوب و دوست داشتنی بندرامام خمینی
  • همشهری باتشکر ازشهردارمحترم وقدردانی از زحمات ایشان که جدأ طی مدت انتصاب ایشان تغییرات مثبت وچشم گیری دربندرامام مشاهده شده ازشهردارگرامی واعضای شورای شهرخواهشمندم توجه ای به مرکزعلمی کاربردی داشته باشندچراکه دارای کمبودهای بسیاری است ونیازبه رسیدگی دارد باتشکر