معاون پارلمانی وزارت صنعت کشته شد +جزئیات

معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک سوء قصد در میدان سبلان تهران کشته شد.سوءقصد به جان یکی از معاونان وزیر صنعتبه گزارش خبرنگار ایرنا، «صفدر رحمت آبادی» معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی که سوار بر خودروی شخصی (پژو پارس) در میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان شرقی (گلبرگ) بود مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

گفته شده، فرد ناشناس با اسلحه، دو تیر یکی به سینه و دیگری به سر وی شلیک کرده است.

ماموران نیروی انتظامی همراه با پلیس تشخیص جرم در محل حادثه حضور دارند. در حال حاضر آمبولانس برای انتقال جسد وی در محل حضور یافته است.

جزئیات
۲ عدد پوکه فشنگ در داخل خودروی این فرد کشف شد که نشان می‌دهد ضارب دو بار به سمت متوفی شلیک کرده است.در حال حاضر اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی تهران بزرگ در صحنه جنایت حضور دارد و در حال نمونه‌برداری و ثبت آثار به جای مانده از این حادثه است.

براساس این گزارش، در حال حاضر تعدادی از آشنایان این فرد در صحنه جنایت حاضر شده و در حال گفت‌وگو با مسئولان قضایی هستند.

مشخص شد شیشه‌های خودروی متوفی که یک پژوی مشکی رنگ است، سالم است.

براساس شواهد موجود از آنجا که این فرد به وسیله شلیک گلوله به قتل رسیده است این فرضیه وجود دارد که قاتل در خودرو نشسته و سپس به مقتول شلیک کرده است.

این در حالی است که امیرآبادی سرپرست دادسرای جنایی درباره فرضیه‌های موجود در این رابطه گفت: دستورات لازم توسط بازپرس سپیدنامه صادر شده است تا بررسی‌های کاملی در خصوص این حادثه انجام دهند.

به گزارش فارس، شامگاه امشب،رحمت‌آبادی معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با شلیک گلوله ای در شرق تهران به قتل رسید.