اصلاح طلبان ماهشهر با اعضای شورای اسلامی شهر دیدار کردند

خورنا: جمعی از اصلاح طلبان شهرستان ماهشهر جلسه ای با اعضای محترم شورای شهر در محل شورا تشکیل داده و در راستای تقویت اصل تدبیر در امور و امید به آینده بهتر، مطالبی پیرامون انتظارات شهروندان از شورا و همچنین فعالیتهای موثرتر این نهاد برخاسته از آرا مردم مطرح نمودند.

در این نشست صمیمانه، نافع آلبوغبیش، ریاست محترم شورای شهر ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و تشکر از حضورشان آمادگی خود و همکارانشان را برای استماع نظرات و استفاده از طرحها و ایده های میهمانان اعلام داشتند.

پس از آن حسن توکلی ضمن معرفی همراهان خود و تشکر از اعضای شورا بخاطر فرصت فراهم شده، مقدمتا موفقیت و راهیابی آنان را در مسئولیت خطیر شورای شهر توسط مردم تبریک گفته و موضوعاتی را به سمع و نظر حاضرین رساند.

توکلی اظهار داشت: جایگاه رفیع شورا در ساماندهی امور شهری، ارتباط با شهروندان و تعامل با دیگر ارگانها و نهادها در همگرایی و هم سو نمودن فعالیتها ،توجه به بافت جمعیتی و تنوع و تکثر طوایف و اقوام و لزوم سوق دادن خواسته ها و مطالبات آنان به سمت و سوی مصالح عمومی شهرستان و همچنین برنامه ریزی و اهتمام ویژه در خصوص در اختیار قرار دادن سرانه های مختلف، اعم از درمانی، بهداشتی، تفریحی، ورزشی و آموزشی به افراد حقیقی و حقوقی به گونه ای که نه تنها یک قشر خاص، بلکه عموم شهروندان از این امکانات و خدمات بهره مند شوند، قابل تحسین است.

در ادامه آقای محمدرضا ابوعلی، فهرست وار نیازهای و کمبودهای شهرستان را در زمینه های عمرانی، خدماتی، ورزشی، تفریحی، نهادهای مردمی و NGO ها، استفاده از ظرفیت ها و توانمندیهای اقشار فرهنگی و دانشگاهی در چاره اندیشی مشکلات شهری و همچنین تشکیل اتاق فکر با حضور متخصصین و اصحاب فکر و اندیشه را متذکر گردید.

همچنین رضا نیک فرجام از اساتید دانشگاه و رئیس پژوهش و فن آوری پتروشیمی اروند، مطالبی پیرامون نقش صنایع پتروشیمی در تعاملات شهری و چگونگی ایجاد ارتباط موثر و سازنده با مسئولان محترم این صنایع در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان بیان داشتند.

سپس آقایان داوود حیاتیان و افشین آریائی در ارتباط با شرایط غیربهداشتی و نابسامان بازار شهرستان، نامگذاری غیرمتعارف بعضی از صنوف بر سر در مغازه ها، آلودگیهای زیست محیطی ناشی از فعالیتهای صنایع پتروشیمی و همچنین شرایط بهداشت و درمان و لزوم رسیدگی و چاره اندیشی در خصوص بهبود وضعیت موجود مطالبشان را مطرح نمودند.

پس از آن اعضای محترم شورا ضمن ابراز تشکر از نظرات مطرح شده، فعالیتهای در دست اقدام را تشریح و کمیته های تشکیل یافته در خصوص تفکیک و تقسیم وظایف و تخصصی عمل نمودن فعالیتها و استفاده از نظرات کارشناسی متخصصین در موارد مربوطه را اعلام و ادامه این قبیل نشست ها را در راستای جلب همکاری و همفکری و تشریک مساعی بیشتر و استفاده از ایده های نو لازم و ضروری دانستند.

در پایان ریاست شورای اسلامی شهر ضمن جمع بندی مطالب، نظرات طرح شده را در راستای بهبود مصالح عمومی شهروندان و ارتقاء شرایط کلی شهرستان دانسته و اظهار امیدواری نمود: همفکری های تعامل گونه، بستر مناسبی برای ارائه خدمات بهتر فراهم نماید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حق گو ببخشید این آقایون تو این 4 سال قبلی کجا بودن که حالا سر درآوردن وپرچم اصلا حاتو بالا بردن باشه ما بخیل نیستیم نوش جونتون.........اما خواهشا اصلاح طلب واقعی باشین نه انحصار طلب که بازم 4تا پیرمرد بازنشسته رو علم کنین لطفا امیدی که به دولت تد بیر وامید بسته شده رو ناامید نکنید البته توی عصر اینترنت نمیتونین این کارو هم بکنین......چون عصر جوونای اینترنتی واگاه اینبار مقابل شما هستند که علاوه بر شور انقلابی شعور انقلابی هم دارند.....