سرپرست شهرداری دارخوین خواستار لزوم ایجاد زمینه‌های جذب سرمایه‌‌گذار در دارخوین شد

خورنا: سرپرست شهرداری دارخوین از مسئولان، خواستار ایجاد زمینه‌های جذب سرمایه‌ گذار برای اجرای طرح‌های عمرانی بیشتر در این شهر شد.

ناصر خالدی اظهار کرد: توسعه و آبادانی شهر شادگان، مشارکت و کار و تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که مدیران در دستگاه‌های مختلف باید به آن توجه ویژه داشته باشند، ارتقای تعاملات و همکاری با یکدیگر است.

سرپرست شهرداری دارخوین ادامه داد: نگاه تعاملی بین دستگاه‌های مختلف و شورا می‌تواند مسیر تغییر و تحولات اساسی را در دارخوین ایجاد کند و آن را به سمت توسعه بیشتر سوق دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری و اعضای شوراهای اسلامی دارخوین تمام تلاش خود را برای شناسایی کمبودها و مطالبات مردم به کارگرفته‌اند تصریح کرد: برخورداری از نگاه مشارکتی یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشرفت و توسعه شهر محسوب می‌شود.

خالدی بر تعامل هر چه بیشتر مسئولان با شهرداری و شورای اسلامی شهر تأکید کرد و گفت: همه ما مسئولان امروز در یک نگاه واحد آمده‌ایم تا در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام برداریم.

وی همچنین عنوان کرد: دارخوین در بسیاری از زمینه‌ها از جمله در بحث توسعه شهری نیازمند جذب سرمایه‌گذار و ورود آنها برای اجرای طرح‌های عمران شهری است و در این راستا همه باید تلاش کنیم تا مشوق‌های لازم را برای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذار فراهم کنیم.

سرپرست شهرداری دارخوین در پایان گفت: برای توسعه و آبادانی و شکوفایی منطقه نیاز به تدوین برنامه‌های راهبردی با مشارکت همه دستگاهای اجرایی است که امیدواریم مدیران و مسئولان شهری در این زمینه همگام و همراه با شهرداری گام بردارند.