راه‌اندازی کافه‌ کتاب عاشورایی در امیدیه

خورنا: همزمان با ایام ماه محرم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امیدیه، کافه‌ کتاب عاشورایی راه‌اندازی کرده است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک امیدیه اظهار کرد: مربیان کانون این مرکز کافه‌ کتاب عاشورایی را ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در این مرکز برپا کرده‌اند.

منصوره محمدی در ادامه با بیان اینکه این برنامه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه کتاب‌های دینی و مذهبی و همچنین آشنایی بچه‌ها با قیام عاشورا در میان کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود افزود: فضای کل مرکز متناسب با ایام محرم فضاسازی شده و نمایشگاهی از کتاب‌های عاشورایی در بخشی از کتابخانه قرار دارد.

وی همچنین عنوان کرد: در این کافه‌ کتاب، لیست سفارش کتاب‌ها متناسب با این ایام آماده شده است و بر روی میزها در دسترس بچه‌ها قرار دارد و برای سفارش هر کتاب کودکان و نوجوانان بهایی پرداخت می‌کنند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک امیدیه با اشاره به این که بهای این کتاب‌ها نقدی نبوده بلکه باید سفارش دهنده به گونه‌ای دیگر که در لیست مشخص شده بهای کتاب را پرداخت کند توضیح داد: پس از مطالعه کتاب‌ها فرمی به بچه‌ها داده می‌شود که تعداد کتاب‌های مطالعه شده را در آن می‌نویسند و سپس در مسابقه‌ای عاشورایی شرکت کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۲ همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل، ویژه برنامه‌های خاصی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امین شفیعی سلام لطفا امکانش هست اطلاعاتی در مورد این کافه کتاب و یا مدیران ان را در اختیار بنده قرار دهید تا برای هماهنگی بابت معرفی آنها در سایت http://coffeeketab.com و شناساندن بیشتر ان هماهنگی های لازم را با آنها انجام دهیم؟ سپاس