ثبت نام ازدواج دانشجویی، تا ۲۰ آبان

خورنا: ثبت نام ازدواج دانشجویی در دانشگاه های خوزستان تا ۲۰ آبان ادامه دارد.

هفدهمین دوره ثبت نام ازدواج دانشجویی که از ابتدای آبان ماه در دانشگاه های خوزستان آغاز شده، تا ۲۰ آبان ادامه خواهد داشت.

رویکرد این دوره، سفرهای زیارتی و آموزشی مشهد مقدس و برگزاری کارگاه های آموزشی است و زوج های دانشجویی که در فاصله اول مهر ماه ۹۱ تا ۳۰ مهر ۹۲ عقد کرده باشند می توانند با مراجعه به سایت nahad.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زوج هایی که هر دو دانشجو هستند، تنها یکی از آنها باید در سایت ازدواج دانشجویی ثبت نام کند.

زوج های دانشجو پس از ثبت نام از طریق سایت اینترنتی باید با مراجعه به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محل تحصیل خود، مدارک مورد نیاز شامل اصل پرینت فرم ثبت نام، اصل عقدنامه، اصل شناسنامه، اصل کارت دانشجویی و اصل کارت ملی را ارائه کنند.

دانشگاه هایی که فاقد دفتر نهاد هستند، ابتدای آذرماه مراتب تحویل مدارک را از طریق سایت اینترنتی و سامانه پیامکی به زوج های دانشجو اعلام خواهند کرد.

با توجه به عنایت مقام معظم رهبری، هماهنگی لازم برای سفر زیارتی ۲۵ هزار زوج دانشجوی دانشگاه های کشور که از دوره شانزدهم در سال گذشته ثبت نام کردند انجام شده و این زوج ها در قالب طرح “همسفر تا بهشت” به مشهد مقدس اعزام می شوند. مقدمات اعزام زوج های دانشجوی دانشگاه های خوزستان به مشهد مقدس نیز در حال انجام است.