معارفه شهرداران شهرستان بندرماهشهر

خورنا: جلسه معارفه شهرداران بندرماهشهر، بندرامام خمینی و شهر شهید چمران با حضور آقای مهندس جولانژاد مدیر کل محترم امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان و اعضای شورای اسلامی این شهرهاروز چهارشنبه مورخ ۱۵/۰۸/۹۲ در محل سالن اجتماعات فرمانداری بندرماهشهر تشکیل گردید.

در این جلسه ابتدا ، آقای طباطبایی سرپرست فرمانداری بندرماهشهر، طی سخنانی گفت: ما با همه توان از شهرداران شهرستان حمایت می کنیم چرا که مسئولیت شهرداران بسیار مهم هستند ایشان همچنین یادآور شدند: با توجه به اینکه مشکلات مردم زیاد است، باید شوراهای اسلامی، اختیارات لازم را به شهرداران بدهند و از آنها حمایت کرده و سیاست گزاریهای لازم را با شهردار داشته باشند، طباطبایی از شهرداران شهرستان خواست، که با تلاش مضاعف به کار و تلاش در عمران و توسعه شهرستان گام بردارند، چرا که منابع مالی خوبی در دست داشته و باید از تمام ظرفیتهای موجود استفاده نمایند و با انرژی کافی و برنامه ریزی مناسب مشکلات شهری را حل نمایند.
در ادامه جلسه، نیز آقای نافع آلبوغبیش، رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر طی بیاناتی اظهار داشت: من از شهرداران شهرستان تقدیر می کنم، بویژه شهردار بندرماهشهر که با هماهنگی لازم با شورای اسلامی این شهر، پروژه های بسیار مهمی را در شهر انجام داده و شاهد عمران و توسعه خوبی در شهر هستیم. ایشان از مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خواست که رتبه شهرداری بندرماهشهر، را با توجه به انجام پروژه های زیاد که در حال حاضر ۹ است، ارتقاء بدهد وی در پایان گفت: با کمک همه مسئولین و مردم در آینده شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر در شهر خواهیم بود.
در این جلسه نیز، مهندس غلامحسین کمایی، که مجددا با ۱۱ رأی موافق اعضای شورای اسلامی شهر، بعنوان شهردار بندرماهشهر تعیین و انتخاب شد، طی سخنانی گفت: عملکرد ما باقیات و صالحات خواهد بود، و از انتخاب شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد، شعار سلامت و اخلاص در عمل را سر لوحه اعمال خود قرار داد و با همه توان خود در خدمت مردم و توسعه و عمران شهر ماهشهر گام برمی داریم.
شهردار بندر ماهشهر، خاطر نشان نمود: با توجه به بدهکاری ۱۰ میلیاردی شهرداری بندرماهشهر، توانستیم با هماهنگی اعضای شورای اسلامی دوره ی سوم و برنامه ریزی مناسب، این بدهکاری را پرداخت نمائیم. ایشان خاطر نشان نمودند، در گذشته، زیر ساختهای مناسبی، در شهر انجام نشده بود، اما ما با تلاش وسیع و همه جانبه مجموعه شهرداری و تدابیر شورای اسلامی شهر، اقدامات عملی و کارهای زیر بنایی خوبی را انجام بدهیم.
ایشان افزود: این اقدامات و توسعه در شهر با حمایت شورای اسلامی شهر، و دیگر مسئولین شهری بوده است .
در جلسه معارفه شهرداران شهرستان بندر، مهندس جولانژاد، طی سخنانی گفت: باید از شوراهای دوره چهارم در جهت انتخاب شهرداران تقدیر کنم و یادآور شد بر اساس ماده ۱۰۳ قانون اساسی، همه دولتیها، ملزم هستند که تصمیمات شوراها را انجام بدهند و شوراها ناظر بر کار شهرداران هستند و شوراها در برابر اعمال شهردارن مسئول هستند وی همچنین یادآور شد، شوراها و شهرداران باید در چارچوب قانون کار کنند و با هماهنگی فرمانداری تلاش و کوشش مضاعف در توسعه و عمران شهرستان داشته باشند.
در ادامه جلسه، آقایان مهندس گلمرادی، شهردار بندرامام خمینی و همچنین مهندس امامی شهردار شهر چمران که از طرف شورای اسلامی دوره چهارم، برای که مجددا بعنوان شهردار انتخاب شده بودند، به بیان برخی از اقدامات انجام گرفته در شهرهای خود پرداخت.