نارضایتی مردم هندیجان از واحد پشتیبانی ADSL شرکت مخابرات استان خوزستان

خورنا: مردم هندیجان از سرویس دهی  واحد پشتیبانی ADSL شرکت مخابرات استان خوزستان در این شهرستان رضایت ندارند.

عده ای از مردم هندیجان ضمن مراجعه حضوری در گفتگوی با خبرنگار خورنا در این  شهرستان از عملکرد واحد پشتیبانی  شرکت در رفع خرابی و قطعی خط ADSL اعلام نارضایتی نموده و میگویند که شرکت مخابرات استان خوزستان هیچگونه توجهی به درخواستهای مردمی ندارد و کسی جوابگو نمیباشد.

تنها برای رفع مسئولیت مدتی است که سیستم گویا اعلام میکند که برای ارتباط با اپراتور لحظاتی را صبر کنید  که این مدت انتظار گاهی اوقات به یک ساعت هم میرسد.

نکته قابل توجه این است که خبرنگار خورنا جهت راستی آزمایی این خبر بیش از ده مورد با واحد پشتیبانی تماس گرفته و دوساعت تلفن گویا او را سرکار گذاشته است.

خبرنگار خورنا همچنین جهت پیگیری بیشتر به اداره مخابرات  هندیجان مراجعه نموده و هیچگونه نتیجه ای دریافت نکرد.

مردم این سوال را دارند که چه کسی باید جوابگو باشد؟ مسئول هدر رفتن این همه هزینه های اخذ شده از مردم توسط مخابرات استان چه کسی میتواند باشد؟ مردم روزانه فقط یک ساعت چشمشان چراغ سبز ASDL را میبینند!

جا دارد مدیرعامل محترم شرکت مخابرات استان خوزستان پیگیری بیشتری نموده تا بیش از این زمینه اعتراضات مردمی بوجود نیاید.

مگر میشود با توجه به پیشرفت  علم ارتباطات  مدیران و یا دست اندرکاران از این موضوع  بی اطلاع باشند؟

مردم این گونه حرکات را چیزی جز بی اهمیتی به این شهرستان شهید پرور نمیدانند. امید است که این مشکل ناچیز مردمی هرچه سریعتر در مرکز استان حل گردد.

انتهای خبر/ وهاب شیرعلی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • danyal سلام .اینترنت هندیجان جنوبی خیابان ولی عصر کوچه ماندنی گشتیل و کوچه ایت الا خامنه ای قطع شده لطفا هر چه زود تر پیگیری کنید