سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی: برخی‌ها استان‌فروشی کردند

خورنا: سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر با انتقاد از داوری دیدار تیمش برابر ماهان تندیس قم در لیگ برتر کشور گفت: ثابت می‌کنم عده‌ای لابی کردند و با صحبت و وعده و وعید نتیجه این بازی را برگرداندند.

ایمان عیسی‌زاده اظهار کرد: تا آقایان ایکس در فوتسال ما هستند، این ورزش نمی تواند سالم باشد.

وی بیان کرد: شمس روز گذشته در یک بازی برابر ما را نبرد بلکه داور بازیکن تیم ما را اخراج کرد و دو پنالتی برای تندیس قم گرفت و این تیم را به پیروزی رساند. ما در این دیدار در ابتدا با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف پیش بودیم ولی سپس با به وجود آمدن این شرایط، ۶ بر ۴ بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر گفت: به دلیل این که ما در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران لابی نداریم و من، ایمان عیسی‌زاده‌ام، عالم و آدم بر آن شده‌ که ریشه من را در ورزش بزند.

وی افزود: من به زودی جواب این رفتارها و آن مربی‌ای که از استان به شمس خط داد که تیم ما چه دارد و چه ندارد را خواهم داد. من صادقانه با آن‌ها رفتار کردم و شک نکنید جواب این گونه ناصادقانه رفتار کردن آن‌ها را می دهم. این کارها خوب نیست و زشت است. این‌که استان‌فروشی کنید و بعد هم سنگ استان را به سینه بزنید، کار درستی نیست.

عیسی‌زاده گفت: روز گذشته به رییس کمیته داوران هم گفتم که از طریق مراجع قضایی پی‌گیر این موضوع هستم و اگر لازم باشد کارهای طبقه‌بندی شده دیگر هم انجام می دهم تا ثابت کنم که عده‌ای لابی کردند و با صحبت و وعده و وعید، نتیجه این بازی را برگرداندند. من ثابت می‌کنم که کسی خط و خطوط به حریف‌مان داد و به مربی این تیم گفت که تیم ما به چه شکل بازی می‌کند.

وی افزود: زشت است که این مربی استان به خاطر این‌که خود در گود نیست، علیه باشگاه ما کار و جو را مسموم کند. اگر شمس برای این مربی استان فرد بزرگی است، برای من کسی نیست. او هم برای من یک مربی‌ای مانند همین مربی استان است. من هم به اندازه خودم در فوتسال کشور اسم دارم و آن کسی که باید من را بشناسد، می‌شناسد، در حالی که این مربی را هیات فوتبال استان هم نمی‌شناسد.

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر در ادامه با بیان این‌که داوری افتضاح بود، عنوان کرد: درست است ماهان تندیس قم نایب‌قهرمان فوتسال کشور است ولی تیم ما هم اگرچه نتایج خوبی به دست نیاورده است اما تیم بزرگ و به تکامل رسیده‌ای است و یقه تمام تیم‌ها را می‌گیرد. اگر بخواهیم در این راستا به جنگ داوری هم برویم، تیم‌مان سقوط خواهد کرد. تیم ما در بازی با گیتی‌پسند هم به خاطر عملکرد داوری شکست خورد. وقتی داور پول می‌گیرد و این گونه کار می‌کند، من که هیچ، “خاویر لوزانو” را هم بیاورند نمی تواند کاری کند.

وی بیان کرد: کمیته داوران فدراسیون شبیه یک ویترین است و در آن چیدمان اساسی انجام نمی‌شود و هر داوری که می‌خواهد بازی‌ای را در بیاورد، در آن دیدار قضاوت می‌کند. کمیته داوران اصلا به حساس بودن یک دیدار برای تعیین داور نگاه نمی‌کند. ما دستگاه‌های امنیتی بسیار خوبی داریم که در حال پاک کردن ورزش هستند و خدا آن‌ها را حفظ کند، نوبت این آقایان هم می‌رسد و من هم به زودی گزارشم را به همراه اسناد و مدارک به فدراسیون می‌دهم تا حتی اگر به قیمت رفتن من از فوتسال هم باشد، برای همیشه این افراد آلوده از فوتسال استان و کشور بیرون بروند.