اخذمجوز تأسیس ۳ مرکز اختلالات یادگیری درخوزستان

خورنا: رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی خوزستان از اخذ مجوز تأسیس و راه اندازی ۳ مرکز جدید اختلالات یادگیری در استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مراکز، تعداد مراکز اختلالات یادگیری در استان به ۱۷ مرکز می رسد.

علی ممبینی اظهار داشت: در سال‌های گذشته سه مرکز اختلالات یادگیری در شهرهای اندیمشک، ماهشهر و امیدیه افتتاح شد و امسال نیز راه اندازی سه مرکز دیگر در شهرهای سوسنگرد، آبادان و لالی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال مرکز دوم آبادان و نخستین مرکز سوسنگرد راه اندازی می شود، تصریح کرد: همچنین برای شهرستان لالی مجوز تأسیس مرکز اخذ شد که در حال حاضر شرایط لازم را برای افتتاح این مرکز ندارد؛ اقدامات لازم برای برگزاری کارگاه آموزشی و دوره های ضمن خدمت ویژه متقاضیان اشتغال در مراکز مربوط به این شهرستان ها در حال انجام است و بزودی دوره های مربوطه برگزار می شود.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی خوزستان با بیان این‌که در مراکز اختلالات یادگیری به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خدمات ارائه می‌شود، افزود: دانش‌آموزانی که دچار اختلال یادگیری هستند، در مدارس عادی تحصیل می کنند سپس در این مدارس (اختلالات یادگیری) که روزانه پذیرای ۱۵ دانش‌آموز است، به‌صورت انفرادی ۴۰ تا ۴۵ دقیقه حق آموزش دارند.

وی خاطرنشان کرد: دیگر مراکز اختلالات یادگیری استان طی سال ۹۰ در شهرستان‌های بهبهان شامل دو مرکز، نواحی ۲، سه و چهار اهواز هر کدام یک مرکز، شوش، گتوند، مسجدسلیمان، باوی، رامهرمز و دزفول تأسیس شده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس سلام امیدوارم هر چه زودتر فعالیت این مراکز خصوصا اندیمشک زودتر شروع بشه.