دستگیری سارقان مسلح سیستمهای برقی و مخابراتی در لالی

خورنا: با تلاش ماموران پلیسی شهرستان لالی استان خوزستان باند ۹ نفره ای که به روشهایی مسلحانه در چندین استان اقدام به سرقت کابلهای برقی و مخابراتی می نمودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لالی از توابع استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت:به دنبال اعلام مرکز فرماندهی و کنترل استان چهار محال بختیاری مبنی بر متواری شدن یک دستگاه خودروی وانت نیسان با چهار نفر سارق مسلح به سمت استان خوزستان،سریعا با اجرای طرح مهار و کنترل کلیه مبادی ورودی و خروجی از سوی این فرماندهی اقدامات لازم به منظور شناسایی و دستگیری سارقان به عمل آمد.

سرهنگ”کریم یوسفی فرد”تصریح کرد: : اکیپهای عملیاتی این فرماندهی در محورهای ورودی شهرستان، سرانجام خودوری سارقان را در محور شهرستان اندیکا به لالی در خوزستان مشاهده و به آنها دستور توقف داده شد.

وی در ادامه بیان داشت :سارقان با مشاهده ماموران به دستور پلیس توجه نکرده و بلافاصله اقدام به تیراندازی علیه ماموران کردند که در همین رابطه با واکنش سریع ماموران انتظامی این فرماندهی مواجه شده و پس از یک درگیری مسلحانه سرانجام سرکرده سارقان در درگیری با ماموران مجروح و مابقی مجبور به تسلیم شدند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و تعداد زیادی مهمات مربوطه از سارقان گفت:در بازرسی از خودروی آنها محموله ای بزرگ از لوازم و قطعات مختلف دستگاههای مخابراتی سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لالی خاطرنشان کرد:در ادامه بازجویی های فنی از سارقان ضمن شناسایی ۵ نفر دیگر از همدستانشان در استان خوزستان اقدامات لازم به منظور دستگیری سایر اعضای باند،در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت:با شناسایی مخفیگاه ۵ نفر دیگر از همدستان این تبهکاران در سه رشته عملیات جداگانه هر پنج نفر دستگیر و از مخفیگاه های آنها نیز مقادیر زیادی اموال سرقتی و یک دستگاه وانت پیکان حامل سیمهای برق و کابلها و قطعات مخابراتی دیگر نیز کشف و ضبط گردید.

این مقام مسئول بیان داشت:در نتیجه تحقیقات ماموران ،متهمان به ۱۱ فقره انواع سرقت در استانهای چهارمحال بختیاری و خوزستان اعتراف نموده که در همین رابطه ضمن انهدام باند مذکور،پس از تشکیل پرونده مقدماتی همگی روانه مراجع قانونی شدند.