پارکینگ، باند و ترمینال فرودگاه آبادان توسعه می‌یابد

خورنا: مدیر فرودگاه آبادان گفت: با تعامل مطلوب سازمان منطقه آزاد اروند، پارکینگ، باند و ترمینال فرودگاه آبادان توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدرضا رضایی ظهر امروز در بازدید میدانی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از فرودگاه آبادان اظهار کرد: این بازدید به دنبال دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و مذاکرات صورت گرفته در آن دیدار انجام شده و محوریت این بازدید در سه فضای پارکینگ، باند و ترمینال متمرکز است.

وی اضافه کرد: در این بازدید اعم پروژه‌های فرودگاه در چارچوب پروژه‌های توسعه و بهسازی مطرح و سه پروژه اصلی بهسازی و ترمیم پارکینگ فرودگاه، بهسازی فاز دوم ترمینال و روکش آسفالت باند دوم به عنوان اولویت پروژه‌های فرودگاه تعریف شده است.

مدیر فرودگاه آبادان ابراز امیدواری کرد روند مذاکرات، تعاملات، همکاری بیشتر سازمان منطقه آزاد اروند را نوید می‌دهد.

*ارتقای وضعیت فرودگاه

سیدمرتضی نعمت‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به سیاست‌ها و خط‌مشی توریست‌پذیری شهر آبادان اظهار کرد: توسعه و ارتقای وضعیت فرودگاه به عنوان معبر ورودی و خروجی شهر نقش به‌سزایی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، نعمت‌زاده و اخوان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مشاور سازمان منطقه آزاد اروند در راستای همکاری بیشتر در خصوص بهسازی و ترمیم ساختار فیزیکی و شناسایی نیازهای پروژه‌ایی از فرودگاه آبادان بازدید میدانی کردند.

در برنامه امروز مقرر شد شواهد بازدید برای برنامه ریزی به مدیر عامل سازمان منتقل و نتیجه گیری نهایی صورت پذیرد.