برندگان مسابقات بین‌المللی رباتیک جام امیرکبیر تقدیر شدند/ ماهشهر بهترین تیم مسابقات

خورنا: در مراسم تقدیر از تیم‌های رباتیک جام امیرکبیر، تیم دانشگاه پیام‌نور شهرستان ماهشهر، بهترین تیم فنی و تکتیکی این دوره از مسابقات شد.

به گزارش خورنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مراسم تقدیر از برترین‌های چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با حضور وطنی، معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل دانشگاه برگزار شد.

در مسابقات رباتیک جام امیرکبیر در لیگ ربات‌های پزشکی این مسابقات تیم Arman Robots از دانشگاه ترتیب مدرس، تیم MPSS از دانشگاه مالایا مالزی به ترتیب حائز رتبه های اول و دوم شدند و مقام اول رقابت فنی را تیم ASHK از اداره آموزش و پرورش استان ایلام کسب کرد.

در لیگ ربات‌های انسان‌نما در رقابت‌های فوتبال، تیم AutoMan Humanoid از دانشگاه صنعتی امیرکبیر حائز رتبه اول شد و در رقابت‌های آزاد، رتبه اول را AUTMan NAO از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مقام اول رقابت فنی را تیم PARSIAN از دانشگاه آزاد اسلامی کسب کرد.

در لیگ ربات‌های امدادگر واقعی (بخش‌های زمینی و هوایی)، تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، رتبه اول، تیم‌های ARC و PNU مشترکا از دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و پیام‌نور رتبه دوم و تیم‌های IAUH و EMC+ مشترکا از دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد همدان و سما واحد اسلامشهر رتبه دوم را کسب کردند.

در لیگ ربات‌های صنعتی، تیم Myrobot که به صورت آزاد شرکت کرده بود حائز رتبه اول شد و در لیگ ربات‌های سرویس‌رسان هم رتبه اول را تیم AUT@Home از دانشگاه صنعتی امیرکبیر کسب کرد.

در لیگ ربات‌های انباردار هم تیم های The Visualizers از شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و تیم Parsian از دانشگاه صنعتی امیرکبیر به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

رتبه اول رقابت فنی را هم تیم The Visualizers از شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی کسب کرد.

در لیگ ربات‌های شهری هم رتبه اول را تیم Robust از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به دست آورد.

در لیگ ربات‌های کار، رتبه دوم را تیم Olum Robotic از آموزشگاه علوم رباتیک و رتبه اول رقابت‌های فنی را تیم Sahand از دانشگاه صنعتی اصفهان کسب کرد.

در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک، رتبه اول را تیم Immortal از دانشگاه علم و صنعت ایران، رتبه دوم را تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و رتبه سوم را تیم Parsian از دانشگاه صنعتی امیرکبیر کسب کرد.

رتبه اول رقابت فنی را تیم Parsian دانشگاه صنعتی امیرکبیر کسب کرد.

در لیگ ربات‌های مین‌یاب، رتبه اول را تیم IAU Parand از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند،

رتبه دوم را ARMA از دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا(عج) و رتبه سوم را تیم PNUM از دانشگاه پیام‌نور واحد ماهشهر کسب کرد.

رتبه اول رقابت فنی را هم تیم PNUM از دانشگاه پیام‌نور واحد ماهشهر کسب کرد.

در دومین دوره مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر هم در لیگ حذف علایم اضافی از ویدیو رتبه دوم را تیم غدیر و رتبه سوم را تیم های اینیاک و تیم آتروپات از دانشگاه امیرکبیر کسب کردند.

در لیگ شناسایی چهره انسان، تیم شرکت امن‌پرداز و تیم ربل از دانشگاه امیرکبیر، رتبه دوم و تیم‌های IMP از دانشگاه شاهرود و سیلک از دانشگاه کاشان حائز رتبه سوم شدند.

در لیگ تشخیص، تعیین نوع، و شمارش وسایل نقلیه در بزرگراه‌ها هم تیم‌های دنا از دانشگاه امیرکبیر، پای از دانشگاه شاهرود و بصیر از دانشگاه امیرکبیر حائز رتبه سوم شدند.

در لیگ تشخیص تقلب در تراکنش‌های بانکی هم رتبه اول را تیم پگاه از دانشگاه صنعتی شریف و رتبه سوم را تیم هایپرنوا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر کسب کرد.

در لیگ شناسایی فایل‌های ویروسی هم رتبه اول را شرکت امن‌پرداز، رتبه دوم را تیم هوش نوین از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد و تیم آشوب از دانشگاه شیراز حائز رتبه سوم شد.

در لیگ‌های شناسایی متون تایپی فارسی، تشخیص رفتارهای غیرعادی در محیط‌های عمومی بسته، تصحیح هوشمند قرائت نماز و سخت‌افزارهای هوشمند هم هیچ تیمی حائز رتبه نشد.