کتابخانه عمومی شهید مرادی مطلق در اندیمشک افتتاح می‌شود

خورنا: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از افتتاح کتابخانه عمومی شهیدمرادی مطلق در اندیمشک در آستانه هفته کتاب و با حضور آیت‌الله کعبی نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش خورنا از اندیمشک، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، لفته منصوری اظهار کرد:‌ در آستانه بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران افتتاح کتابخانه عمومی شهید مرادی مطلق واقع در شهر حسینیه شهرستان اندیمشک با حضور حضرت آیت‌الله کعبی، و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی فردا انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: کتابخانه عمومی شهید مرادی مطلق با زیربنای ۲۳۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال از منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تعمیر و تجهیز شد و به منظور بهره‌برداری در روز سه شنبه ۱۴ آبان ۹۲ افتتاح خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی شهید مرادی مطلق دومین کتابخانه عمومی در شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک است.

منصوری تصریح کرد: مشارکت خیرین اعم از اشخاص یا دستگاه‌های دولتی برای ساخت و اهدای کتابخانه و زمین از برنامه‌های این اداره کل است که ساختمان کتابخانه شهید مرادی مطلق توسط شهرداری و شورای شهر حسینیه اهدا و به وسیله اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تعمیر و تجهیز شد.

وی ادامه داد: کمک‌های خیرین در قالب‌های مختلف اعم از زمین، ساختمان، کتاب، تجهیزات و وجه نقد به نهاد کتابخانه‌های عمومی صورت می‌گیرد که ما از همه این موارد استقبال خواهیم کرد.

منصوری بیان کرد: این کتابخانه عمومی دارای بخش‌های مخزن، امانت کتاب، بخش مرجع، سالن‌های مطالعه خواهران و برادران، جست‌وجوی کتاب، نمایه نشریات، نشریات و مجلات و بخش کودک مجزا است.

وی در پایان گفت: کتابخانه عمومی شهید مرادی مطلق برنامه‌های فرهنگی زیادی را برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته‌ که با شروع به کار رسمی آن در روز سه شنبه این خدمات ارائه خواهد شد.