انتخابات داخلی شورای شهرستان رامهرمز برگزار شد

خورنا: فرماندار رامهرمز از برگزاری انتخابات داخلی شورای اسلامی این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان شهری خبر داد.

غلامعلی پشت‌یافته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: شوراها نقش محوری ویژه‌ای را در شهرها و بخش‌ها می‌توانند ایفا کنند و لزوم برنامه‌ریزی‌های مدون توسط شوراها در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های عمرانی و توسعه بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: انتخابات داخلی شورای اسلامی شهرستان با حضور نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و بخش‌های تابعه تشکیل و رئیس و نایب رئیس آن مشخص شد.

فرماندار رامهرمز خاطرنشان کرد: در این جلسه احمد پیروز، نماینده شورای اسلامی شهر رامهرمز به سمت رئیس شورای اسلامی شهرستان انتخاب شد.

وی همچنین عنوان کرد: حفیظ‌الله محمدی، نماینده شورای اسلامی بخش رودزرد به سمت نایب رئیس و حسین احمدی‌راد نماینده شورای اسلامی بخش سلطان آباد به سمت منشی انتخاب شدند.

پشت یافته اضافه کرد: عیسی بهزادی، نماینده شورای اسلامی بخش ابوالفارس نیز به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان برای حضور در جلسات شورای استان خوزستان انتخاب و معرفی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شورای توانمند می‌تواند تاثیری ماندگار در عمران و آبادانی شهر و روستا داشته باشد از اعضای همه شوراهای اسلامی شهر و روستاها خواست تا با همدلی در راستای رفاه و انجام امور مردم گام بردارند.