گزارش شگفت انگیز ۱۰۰ روزه در دستان روحانی

خورنا: بعد از آنکه رئیس جمهوری از وزرای کابینه یازدهم خواست تا برای ساماندهی وضع اقتصاد در ۱۰۰ روز اول گزارش ارائه دهند، شنیده های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که گزارش های مذکور آماده و به رئیس جمهور ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ در نخستین جلسه هیات دولت، رئیس جمهوری به وزرای کابینه تأکید کرد تا اقداماتی را که می‌توانند در ۱۰۰روز بر اوضاع و معیشت مردم تأثیر مثبت داشته باشند، ظرف یک هفته به دولت اعلام کنند.

بر همین اساس از همان هفته گذشته، تکاپو در وزارتخانه ها و دستگاه‌های اجرایی برای تهیه گزارش ۱۰۰ روزه به منظور تقویت معیشت مردم آغاز شد و وزرا از دستگاه‌های زیر مجموعه خواستند تا در بخش های مختلف طرح‌ها و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

در این گزارش های مفصل که به دست رئیس جمهور رسیده است، به جز آنکه به «وضعیت فعلی کشور» به همراه آمارهای دقیق اشاره شده است، راهکارهایی نیز برای برون رفت از وضعیت فعلی ارائه شده است.

بر همین اساس و در جلسه هفته ی گذشته شورای عالی اطلاع رسانی دولت در مورد مکانیزم انتشار این گزارش ها جهت اطلاع مردم ، مورد بررسی قرار گرفته است.

شنیده های «انتخاب» حکایت از آن دارد که در بخشهایی از این گزارش ها، اطلاعات و آمار شگفت انگیزی وجود دارد که انتشار آن می تواند، نگاه مردم را در مورد «دولت روحانی و میراث احمدی نژاد» دقیق تر و واضح تر کند.