برپایی نمایشگاه صنایع دستی در هندیجان

خورنا: معاون فرماندار هندیجان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

عبدالحسن دریایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به همت کار دست بانوان روستایی و شهری هندیجان تشکیل و برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است ۲۵۰ اثر گلدوزی، گلیم‌بافی، عروسک و سایر محصولات و صنایع دستی بانوان این شهرستان در نمایشگاه مذکور به معرض دید عموم گذاشته شود.

معاون فرماندار هندیجان تصریح کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی صورت گرفته است و به زودی زمان و مکان دقیق برگزاری آن را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

وی همچنین عنوان کرد: محصولات دستی کشاورزی نیز در این نمایشگاه سهمی را به خود اختصاص می‌دهند و شهروندان می‌توانند با تولید و فعالیت در این بخش نیز به مجموع آثار در نظر گرفته شده بپیوندند.

دریایی با تقدیر از همه کسانی که در برپایی این نمایشگاه در تدارک و تلاش هستند بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان هندیجان در مسیر استان بوشهر واقع شده است و همه ساله میلیون‌ها مسافر از این شهر عبور می‌کنند، می‌توان از این پتانسیل به خوبی بهره برد.

وی گفت: بی‌تردید حضور گردشگران و مسافران، در معرفی داشته‌های فرهنگی و هنری و رونق جایگاه و بهبود صنایع دستی منطقه نقش موثری دارد.

معاون فرماندار هندیجان با تاکید بر امر اشتغالزایی در این زمینه از همه مسئولان اجرایی خواست بیش از پیش صنایع دستی شهرستان را حمایت کنند و برای برپایی چنین نمایشگاه‌های هنرمندان را یاری بیشتری رسانند.