درخواست مجوز راه‌اندازی ۹ رشته جدید در دانشگاه پیام‌نور آغاجاری

خورنا: رئیس دانشگاه پیام‌نور آغاجاری با اشاره به تحصیل نزدیک به یک‌هزار دانشجو در ۱۳ رشته این واحد آموزشی، از برنامه دانشگاه برای راه‌اندازی ۹ رشته جدید در مقطع کارشناسی خبر داد.

مجتبی مروج با بیان این‌که در حال حاضر ۱۳ رشته در دانشگاه فعال است، اظهار کرد: مهرماه امسال پذیرش دانشجویان در ۱۱ رشته انجام شد.

وی با اشاره به برنامه دانشگاه برای ایجاد رشته‌های جدید تصریح کرد: درخواست مجوز راه‌اندازی رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی نفت، ریاضیات کاربردی، شیمی کاربردی، زبان و ادبیات عرب، فقه و مبانی حقوق اسلامی، کتابداری و مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی به اداره آموزش دانشگاه پیام‌نور استان ارسال شده‌‌ و در دست بررسی است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آغاجاری همچنین به برخی اقدامات عمرانی انجام‌شده هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید اشاره و خاطرنشان کرد: نرده‌کشی محوطه فاز دوم دانشگاه در ضلع جنوبی، محوطه سازی اطراف ساختمان آموزشی، خاک‌برداری و تسطیح جاده ورودی دانشگاه، تجهیز و راه‌اندازی اتاقک حراست و ایجاد و تجهیز زمین ورزشی والیبال از جمله پروژه‌های عمرانی خاتمه‌یافته دانشگاه است.

مروج افزود: همچنین پروژه‌های آسفالت بخش‌های ورودی و حاشیه دانشگاه، احداث و بهره‌برداری از سیستم روشنایی محوطه دانشگاه و درختکاری حاشیه پیاده‌رو دسترسی به دانشگاه در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان نیم‌سال جاری به بهره‌برداری برسد.