بدهی میلیاردی شهرداری هندیجان / لزوم تعامل مسئولان ملی و استانی

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان از بدهی میلیاردی شهرداری این شهر خبر داد و گفت: همین امر روند خدمت‌رسانی به شهروندان را مختل کرده است.

علی عبادی‌نسب از بدهی میلیاردی شهرداری این شهر خبر داد و اظهار کرد: این بدهی در سال‌‌های گذشته انباشته شده و شهرداری را دچار مشکلات مالی شدیدی کرده است.

وی با بیان اینکه این بدهی شهرداری را در اجرای امورات جاری، پرسنلی و کارهای عمرانی با مشکل مواجه کرده است اضافه کرد: ناچار هستیم برای جبران بدهی شهرداران گذشته و حل مشکلات مالی، فکری اساسی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان ضرورت حمایت مسئولان استانی و شهرستانی را در حل مشکلات مالی شهرداری هندیجان خواستار شد و تصریح کرد: امید می‌رود با تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر و تدابیری که اتخاذ می‌کنند بتوانیم میزان بدهی میلیاردی را تا حدودی کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه درآمدهای شهرداری هندیجان به هیچ‌وجه پاسخگوی هزینه‌‌ها نیست عنوان کرد: ضمن اینکه اعتبارات لازم نیز برای شهرداری در نظر گرفته نمی‌شود.

عبادی‌نسب همچنین عنوان کرد: با وجود اینکه مسائل مالی، مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است اما شهرداری و شورا در حد بضاعت موجود تمام تلاش خود را انجام می‌‌دهند.

وی با اشاره به اینکه هیچ راه گریزی از این بدهی‌ها جز با حمایت مسئولان ملی و استانی نیست تصریح کرد: در این خصوص شهرداری در بحث پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل نیز با مشکلاتی جدی مواجه شده است.