فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر: مرگ بر آمریکا محوری‌ترین شعار راهپیمایی ۱۳ آبان است

خورنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: مرگ بر آمریکا شعار محوری راهپیمایی ۱۳ آبان است.

عادل فرهانیان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز خرمشهر نیز مهیای حضور در راهپیمایی این روز است.

وی افزود: همه مدارس خرمشهر برای حضور در آئین راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه اعلام آمادگی کرده و حضوری پررنگ خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: مسیر راهپیمایی این روز از مدارس خرمشهر به سمت بلوار مطهری بوده و از آنجا با همراهی مردم و مسئولان تا مسجد جامع راهپیمایی خواهند کرد.

فرهانیان تصریح‌ کرد: راهپیمایی امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور اقشار مختلف مردمی و دانش‌آموزان برگزار خواهد و بار دیگر فریاد استکبارستیزی طنین‌انداز خواهد شد.

وی اضافه‌ کرد: شعار اصلی روز ۱۳ آبان ماه امسال نیز همچون سنوات گذشته فریاد مرگ بر آمریکا خواهد بود و راهپیمایان انزجار خود را اعلام خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: این شعر به طور جد در روز ۱۳ آبان تاکید و بر سر زبان راهپیمایان جاری خواهد شد.

فرهانیان افزود: ملت ایران هیچ‌گاه نمی‌تواند جنایات آمریکا و استکبار جهانی علیه نظام اسلامی و کشور ایران را فراموش کند.

وی گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و فریاد مرگ بر مستکبران است و در این روز آحاد ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی در صحنه راهپیمایی حضور خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح‌ کرد: مردم خرمشهر نیز دوشادوش دیگر مردم ایران اسلامی در این روز حضوری حماسی خواهند داشت.