نماینده مردم شوشتر در مجلس خواستار توجه ویژه به جاده‌های روستایی شوشتر شد

خورنا: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه مسئولان به وضعیت جاده‌های روستایی شهرستان شوشتر شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: وضعیت جاده‌های روستایی در شوشتر نیازمند توجه ویژه مسئولان است و به این دلیل باید کوشید تا در این زمینه اعتبار ویژه اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات در این زمینه بسیار محدود است، گفت: حجم اعتبارات با میزان مشکلات تناسب ندارد و به این دلیل باید کوشید تا گامی در راستای رفع مشکلات جاده‌های روستایی برداریم.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه سامان‌دهی به جاده‌های روستایی باعث کاهش تلفات می‌شود، گفت: روستاها نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند و برای حمایت از بخش دامداری و کشاورزی باید کوشید تا زیرساخت اصلی توسعه یعنی جاده‌های موجود در این مناطق را ساماندهی و ترمیم کرد.

وی افزود: در بخش‌های زیادی از روستاهای شهرستان شوشتر وضعیت جاده‌ها مناسب نیست و تقاضا داریم تا در اسرع وقت این مشکلات رسیدگی شوند.

وی گفت: قرار شده است برای آسفالت ۱۷ کیلومتر از جاده‌های روستایی شوشتر اداره کل راه و شهرسازی تامین اعتبار کند و مشکلات در این زمینه برطرف شود.

وی ابراز امیدواری کرد که ساماندهی به جاده‌های روستایی با سرعت بیشتری نسبت به سایر پروژه‌ها اجرایی شود و در این زمینه نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و ملی هستیم.