حادثه دلخراش در جاده دریاچه نمک ماهشهر/ مسئولان پتروشیمی بندر امام پاسخگو باشند

خورنا: در یک سانحه دلخراش رانندگی در جاده اختصاصی دریاچه نمک پتروشیمی بندر امام، مدیر دفتر پلیس + ۱۰ ماهشهر جان باخت.

به گزارش خورنا، میلاد حیدری کیا، مدیر دفتر پلیس + ۱۰ ماهشهر، به علت برخورد با یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور جاده دسترسی به پارک دریاچه نمک پتروشیمی بندر امام، پس از انتقال به بیمارستان، جان باخت.

عزیز حیدری کیا؛ برادر متوفی در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: متأسفانه سهل انگاری مسوولین پتروشیمی بندر امام، در خصوص تأمین روشنایی این جاده ۷ کیلومتری که اختصاصی بوده و منتهی به پارک دریاچه نمک این مجتمع می‌شود، یکی از دلالیل وقوع این حادثه شناخته شده است.

وی ادامه داد: مرحوم میلاد حیدری‌کیا که مدیر دفتر پلیس + ۱۰ ماهشهر بوده، شب هنگام در حال قدم زدن در جاده مذکور به‌علت تاریکی جاده و عدم دید کافی راننده، با پژو ۲۰۶ برخورد کرده و پس از انتقال به بیمارستان، به علت جراحات وارده شدید، فوت می‌کند.

حیدری کیا افزود: در حال حاضر پیگیر مسأله از طرق قانونی و قضائی هستیم و قصد داریم به‌منظور جلوگیری از وقوع حوادث مشابه دیگر، با طرح شکایت از پتروشیمی بندر امام، علت عدم نصب علائم رانندگی و ایجاد روشنایی لازم در این جاده اختصاصی را جویا شویم.

به گزارش خورنا، جاده منتهی به مجموعه تفریحی “ساحل” معروف به “دریاچه نمک” که از مراکز تحت مدیریت پتروشیمی بندر امام میباشد دچار مشکلات فراوانی از جمله عدم روشنایی مطلق، عدم خط کشی مناسب جاده، عدم گارد ریل اطراف جاده و عدم نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده میباشد و به دلیل اختصاصی بودن جاده هیچ ارگانی حق رسیدگی به این جاده را ندارد.

پتروشیمی بندر امام در خصوص این اتفاق دلخراش و اتفاق هایی از این نظیر که تا کنون در این جاده رخ داده و احتمالا آخرین حادثه هم نخواهد بود، باید به اذهان عمومی پاسخگو باشد و اگر توانایی رسیدگی به این مرکز و جاده منتهی به آن را ندارد باید آن را به شهرداری و اداره راه شهرستان تحویل دهد.

سوال اساسی اینجاست که شرکت های پتروشیمی منطقه با وجود هزینه های سرسام آوری که در زمینه های مختلف انجام میدهند چرا به موارد اساسی کمتر رسیدگی میکنند ؟ آیا جان مردم از مراسمات جشن و پایکوبی کم ارزش تر است؟

گفتنی است این حادثه درست در روزی اتفاق افتاده که شرکت پتروشیمی بندر امام مراسم جشن پر هزینه ای به مناسبت عید غدیر برای کارکنان خود در مرکز تفریحی ساحل (دریاچه نمک) تدارک دیده بود که شاید تنها اختصاص هزینه همین مراسم کافی بود تا روشنایی این جاده برای همیشه تامین شود و چنین حوادث تلخی رخ ندهد.

لازم به ذکر است پایگاه خبری خورنا در تاریخ ۲۴ اسفند ۹۱ (حدود ۹ ماه پیش) در گزارشی با عنوان “مسئولان بندر ماهشهر به “مرکز تفریحی ساحل” رونق بیشتری ببخشند” تذکر جدی در خصوص روشنایی جاده منتهی به این مرکز تفریحی داده بود اما مدیریت وقت شرکت پتروشیمی بندر امام آن را ناشنیده گرفت.

گفتنی است مشکلات عدم روشنایی و عدم نصب تابلو های راهنمایی و رانندگی در جاده ماهشهر-چمران نیز بارها ایجاد حادثه کرده است که مسئولیت این جاده نیز در حیطه اختیارات شرکت های پتروشیمی منطقه است و تاکنون رسیدگی قابل قبولی به آن نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی متأسفانه تقریباتمام جاده های حومه ماهشهر باوجود داشتن پایه های روشنایی همیشه تاریک هستند و هیچکدام از لامپهای این جاده ها روشن نیست خصوصا جاده ماهشهر-چمران که بیش از 5ماه است که درتاریکی کامل بسر می برد.وبه نظرمیرسد هیچگاه از روشن بودن تمام پایه هابرخوردار نبوده است.
    • ماهشهری متأسفم برای مردم ماهشهر از موقعی که حبیب آقاجری نماینده شد ماهشهر بدبخت شد متأسفانه با عدم تأئید صلاحیت حاج خلیل حیات مقدم که عده ایی برنامه ریزی کرده بودند مدیران پتروشیمی هرکاری که می خواهند می کنند. نماینده بی لیاقتی مانند حبیب آقاجری که باشه ماهشهر به هیچ جا نمی رسد باید جوانان ماهشهری فدای بی لیاقتی نماینده بی کفایت را بخورند ان شاء الله حاج خلیل حیات مقدم این دوره دوباره می آید کور خوانند آنهایی که دنبال رد صلاحیت وی باشند.
    • محمود دوست عزیز چه خلیل باشه چه حبیب وقتی پول راس کار باشه حبیبها و خلیلها چشمشان بسته میشود
  • ماهشهری شمالی گفتی و كردی كبابم هركجا حرف از پتروشيمی در ماهشهر باشد برابر ميشود با اهمال و بی اهميتی و حيف و ميل بيت المال در جاهای غيرضروری...
  • محمد باز هم حادثه حادثه حادثه حادثه : باز هم سهل انگار درپتروشیمی رازی و کمبود دستگاه تنفسی حادثه آفرین دیروز مورخ 11/8/92 روز شنبه ساعت 12 ظهر پرسنل زحمت کش درحین کار موجب گاز زدگی میشوند و بعلت کمبود دستگاه تنفسی 5 تن از این عزیزان راهی درمانگاه شرکت شده که بعلت وخوامت وضعیت جسمانی 2 تن از این عزیزان به بیمارستان ممکو اعزام میشوند . بحمداله حال هر 5 نر در حال حاضر خوب است ولی مسئولین محترم پتروشیمی رازی بایستی بیشتر در این موارد دقت کنند . این بار نشت گاز فردا خدای ناکرده همراه با انفجار نباشد . گناه پرسنل چیست فقط امرار معاش خانواده
  • محمود یادت گرامی باد میلاد جان . جوان با وقار و متشخصی بود . خانواده محترم حیدری کیا تسلیت عرض میکنم
  • ناشناس حالا يه حياتي ميخواد از آب گل آلود ماهي بگيره.عزيز من نمايندگي حاج خليل را هم ما ديديم ،چاي ريز مجلس بودند ايشان!
  • محمد جاده منتهی به مجموعه تفریحی “دریاچه نمک” شده مرکز فساد جوانان این شهر.
  • ماهشهری حالا می بینیم حاج حبی چای ریز مجلس هست حبی آقاجری بدرد ... هم نمی خوره
  • آشنا باز مشکل بزرگ طایفه گرایی. تازمانی که شما طایفه حزب گروه روکنار نزارین جه نماینده محترم قبلی جه نماینده محترم فعلی هیج کاری نمیتونن کنن ماباید به هم احترام بزاریم و به رای مردم به حمد الله هر دو ادعای سربازی ولایت دارند این روهم بگم نماینده های ماهشهر کلن منفعل عمل میکنند کم صحبت می کنن زیاد کوشمیدن وجای تجلیل داره از آقای آقاجری برای آمدن به هیئت های مزهبی ونمازجمعه .