جشن قرآن دانش‌آموزان در ماهشهر برگزار شد

خورنا: جشن قرآن با حضور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم (ص) این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر صبح امروز در جشن قرآن دانش‌آموزی این شهرستان که در محل کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد اظهار کرد: جشن قرآن دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی مدرسه نجوم شهرستان ماهشهر در کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم (ص) این شهرستان برگزار شد.

رویا اسماعیلی با بیان اینکه این مراسم و این روز برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی روز بزرگ و مهمی بوده است افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن قرآن در پایه اول ابتدایی، آفریدن خاطرات زیبا در نخستین گام برای ورود به بوستان قرآن و ماندگار کردن این رویداد در زندگی این نوگلان است و اینکه دانش‌آموزان با قرآن بیشتر مانوس شوند.

وی اضافه کرد: امروز افتخار می‌کنیم که دانش‌آموزان دیگری به حلقه فعالیت‌های قرآنی در مدارس اضافه شده‌اند و فعالیت‌های قرآنی همواره در سطح همه مدارس روز به روز در حال گسترش است و این گسترش ثمرات و برکات زیادی را به همراه دارد.

اسماعیلی همچنین عنوان کرد: آنچه که در زندگی فردی و اجتماعی به آن افتخار می‌کنیم، به برکت قرآن و آموزه‌های قرآن است و کوشیدن در راستای گسترش فرهنگ قرآنی، از ماندگارترین امور است.

وی در پایان گفت: این برنامه با همکاری کتابداران کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم (ص)، خانم زینب بالانچ‌‌پور و خانم حدیث شعبانی و مدیریت مدرسه نجوم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، در بخشی از این مراسم به دانش‌آموزان حافظ قرآن جوایزی نیز اهدا شد.