جریمه نقدی ۳ نانوایی متخلف در شهرستان هندیجان

خورنا: حسن طلوع گفت: ۳ نانوایی متخلف در شهرستان هندیجان جریمه نقدی شدند.

حسن طلوع رئیس اتحادیه نانوایی های هندیجان در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: علت این امر کم فروشی و پایین بودن کیفیت نان ها بود که در این زمینه برای نانوایی های مذکور ۶ میلیون ریال جریمه نقدی در نظر گرفته شد و ۱ نانوایی متخلف نیز تعطیل گردید.

وی همچنین تصریح کرد: تعداد  ۱۶ نانوایی در شهر هندیجان و ۵ نانوایی در روستاهای تابعه شهرستان وجود دارد که تعداد ۳ نانوایی به صورت نان سفید پز و یک نانوایی تافتون و یک نانوایی همدانی پخت می کنند.

طلوع اضافه کرد: کل سهمیه آرد این نانوایی ها هر ماه ۵۴۵۰ کیسه معادل ۲۱۸ تن آرد می باشد که با توجه به عشایری بودن منطقه در جلسه تعزیرات آرد و نان شهرستان مصوب گردید ۱۵۰ کیسه آرد برای پخت نان خانگی در بین عشایر توزیع شود.

رئیس این اتحادیه گفت: با توجه به پایین بودن کیفیت آرد مشکلاتی وجود داشت که این مشکلات با پیگیری های خوب فرماندار شهرستان و امور اجرایی آرد شهرستان و واحد بازرسی اداره صنعت و معدن و تجارت حل گردیده و امسال هیچ مشکلی در زمینه پخت نان در شهرستان وجود ندارد.

وی در پایان عنوان نمود :  با نظارت های خوب بهداشتی و اتحادیه در پخت نان افزودنی غیر مجاز وجود ندارد و نانوایی ها از مایع خمیر استفاده می کنند.

انتهای خبر/ وهاب شیرعلی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عباس چارسین باعرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای حسن طلوع وکلیه همکاران: من درایام نوروزدرهندیجان بودم کیفیت نان و شیرینی هندیجان را به جرأت می توانم بگویم از تهران بهتر است. به نظر من از آقای طلوع و همکارانشان باید تقدیر ویژه به عمل آید. با تشکر از زحمات بی دریغشان