کشف ۵ فقره سرقت و دستگیری ۳ سارق در آبادان

خورنا: فرمانده انتظامی آبادان از کشف پنج فقره سرقت و دستگیری سه سارق در این شهرستان خبر داد.

حسین کهیایی اظهار کرد: در راستای پیشگیری از سرقت، اجرای طرح برخورد با سارقان و شناسایی و تعقیب مجرمان باسابقه‌دار در دستور کار همه یگان‌های شهرستان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران انتظامی بخش اروندرود موفق به دستگیری یک سارق سیم برق در حین سرقت شدند و ماموران کلانتری ۱۵ نیز با دستگیری یک سارق در حال سرقت سیم برق، وی را به یگان منتقل و تحت بازجویی قرار دادند که به یک فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آبادان همچنین عنوان کرد: یک سارق مغازه نیز در ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران کلانتری ۱۵ دستگیر شده که در بازجویی‌های مقدماتی به دو فقره سرقت منزل اعتراف کرده است.

وی در ادامه به کشف هفت سرقت و دستگیری یک سارق منزل اشاره کرد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان آبادان، شناسایی و دستگیری سارق و سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت.

کهیایی خاطرنشان کرد: ماموران با به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی یکی از سارقان سابقه‌دار در این زمینه را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

*کشف ۱۰۰ بسته شیشه

وی در ادامه تصریح کرد: سارق در یک عملیات غافلگیرانه در میدان طیب دستگیر شد و پس از انتقال به یگان تحت بازجویی قرار گرفت که در نهایت به چهار فقره سرقت منزل و سه فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آبادان در بخش دیگری از مصاحبه خود به کشف ۱۰۰ بسته شیشه و دستگیری یک نفر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: فرد دستگیر شده در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای را در سطح شهرستان داشته است.