قهر نماینده شادگان در جلسه با ابتکار

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با حالت قهر جلسه شورای حفاظت حفاظت کیفی رودخانه کارون را ترک کرد.

به گزارش مهر، در این جلسه که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور تشکیل شده بود عبدالله تمیمی به علت فرصت نیافتن برای بیان دیدگاه هایش در خصوص رودخانه کارون و آلودگی هوا جلسه را با حلت قهر ترک کرد.

وی در این خصوص گفت: موضوع رودخانه کارون آنقدر برای ما نمایندگان و مردم خوزستان اهمیت دارد که نمی توان در مقابل جفایی که به این رودخانه می شود سکوت کرد.

عبدالله تمیمی افزود: اکنون فرصتی دست یافته که بتوانیم بخشی از دغدغه های مردم خوزستان را به گوش نماینده دولت و معاون رئیس جمهور برسانیم ولی متاسفانه اداره کردن جلسه به گونه ای بود که فرصت به نماینده مردم و به عبارتی به صدای مردم نرسید این در حالی است که برخی مدیران دولتی این فرصت را به دست آوردند که در این خصوص سخنرانی کنند.

نماینده مردم شادگان تاکید کرد: دغدغه واقعی مردم را باید از زبان نماینده آنها شنید نه مدیرانی که به علت هزاران دلیل و مصلحت قادر به بیان اغلب واقعیت ها نیستند. اگر امروز مرکز نشینان با تصمیمات نسنجیده ضربات جبران ناپذیری به پیکره رودخانه کارون وارد می کنند بخشی از آن به این علت است که گزارشات مناسبی از درون استان به آنها نمی رسد.

وی تاکید کرد: با حالت قهر این جلسه را ترک کردم تا مردم بدانند برخی ها نمی خواهند واقعیت های زندگی مردم خوزستان و ارتباط لاینفک آن با جاری بودن رودخانه کارون به گوش مسئولان اصلی و متولیان این امر برسد.

جلسه شورای کیفی رودخانه کارون و کارگروه آلودگی هوای خوزستان در حالی به ریاست ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور برگزار شد که بی نظمی در اجرای برنامه مسائلی را پیش آورد.