دادستان ماهشهر، رئیس دادگستری شادگان شد

خورنا: در مراسمی با حضور مسئولان شهری و استانی رضا ابوالحسنی به عنوان رئیس دادگستری شادگان معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، آئین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دادگستری شادگان ظهر امروز با حضور محمدباقر الفت رئیس دادگستری خوزستان انجام شد.

در این آئین که از ساعت ۱۰ صبح امروز در تالار ابن‌سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد از خدمات ۱۰ ساله پیمان چعباوی در دادگستری شادگان تقدیر و رضا ابوالحسنی به عنوان رئیس جدید دادگستری شادگان معرفی شد.

*دل کندن از این شهر و مردم سخت است

در این مراسم رئیس قدیم دادگستری شادگان با بیان اینکه از خدمت به مردم شادگان طی ۱۰ سال گذشته مفتخرم اظهار کرد: شادگان خاک گیرایی دارد و دل کندن از این شهرستان بسیار سخت است، اما سیاست دستگاه قضایی اقتضا می‌کند که به جای دیگری برای خدمت منتقل شوم.

*پیشبرد سریع پرونده‌های قضایی

در ادامه مراسم، رئیس جدید دادگستری شادگان با بیان اینکه تبدیل به جایگزین مناسب شدن به جای رئیس قدیم بسیار سخت است اظهار کرد: در ۱۲ سال حضور در دادگستری آبادان و ماهشهر از سنت‌ها و آداب و رسوم این مناطق بهره بردم و امیدوارم با همیاری و کمک همه مردم مشکلات فراروی دستگاه قضایی را برطرف کنیم.

ابوالحسنی با بیان اینکه کار خود را بیشتر از کار قضایی می‌داند گفت: طبق دستور مدیر کل دادگستری استان خوزستان علاوه بر پیشبرد سریع پرونده‌های قضایی، سعی خواهیم کرد به رفع محرومیت منطقه کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، ظهر امروز با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، پیمان چعباوی پس از ۱۰ سال حضور در حوزه قضایی شادگان به مسجد سلیمان منتقل شد و رضا ابوالحسنی از شهرستان ماهشهر به عنوان رئیس دادگستری شادگان معارفه شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهین خوب پس دادستان شهر ماهشهردر حال حاضر کیست از همه جا نوشته شد بغیر از دادستان خود ماهشهر ورییس دادگستری ؟؟؟؟؟؟
    • درنا در حال حضر آقای علیرضا آقاجری دادستان ماهشهر می باشند که کاملا صلاحیت این کار را دارند و مردم شهر از نحوه کاری ایشان راضی می باشندچون درسال های قبل بازپرس ماهشهر بوده اند