حضور ابتکار در سومین زنجیره انسانی حمایت از کارون

خورنا: سومین زنجیره انسانی حفاظت از رودخانه کارون با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در ساحل این رودخانه در اهواز تشکیل شد.

به گزارش مهر، معصومه ابتکار عصر امروز دوشنبه بعد از شرکت در جلسه شورای حفاظت از رودخانه کارون به همراه استاندار خوزستان و مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان در ساحل رودخانه کارون حضور یافت تا با این کار حمایت خود از خواسته و مطالبات زیست محیطی مردم خوزستان در حمایت از این رودخانه را نشان دهد.

تعدادی از فعالان محیط زیست و تشکلهای مردمی نیز با حمل دست نوشته هایی در این تجمع خودجوش حضور یافتند ولی به علت اینکه تنها دو ساعت زمان برای اطلاع رسانی برای تشکیل این زنجیره انسانی در اختیار داشتند تعداد زیاد نبود هر چند در این فرصت کوتاه هم تعداد قابل توجهی از مردم حضور داشتند.

ابتکار در این مراسم نمادین در پاسخ به اینکه نظر وی در شورای عالی آب ایران در دفاع از رودخانه کارون چه خواهد بود؟ تاکید کرد: هر تصمیمی در این خصوص گرفته شود نباید باعث لطمه وارد کردن به رودخانه کارون شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه هفته قبل مردم خوزستان به صورت خودجوش دومین زنجیره انسانی خود را با حضور هزاران نفر از مردم تشکیل دادند .