«محمد حافظی‌زاده» رئیس شورای شهرستان شوشتر شد

خورنا: با برگزاری انتخابات «محمد حافظی‌زاده» رئیس شورای شهرستان شوشتر شد و رسما شورای شهرستان شوشتر کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پیش از ظهر امروز در نخستین نشستی که در محل دفتر شورای شهرستان شوشتر برگزار شد، محمد حافظی‌زاده رئیس شورای شهرستان شوشتر شد.

بر اساس این انتخابات حافظی‌زاده با کسب شش رای از هفت عضو موجود توانست به این سمت دست یابد و سمیه دلفیه از شورای شهر گوریه به سمت نائب رئیسی این شورا رسید.

در انتخابات برگزار شده جهانگیر نوروزی به عنوان خزانه‌دار حسین کرملاچعب و ولی نوذری به عنوان منشی‌های نخست و دوم انتخاب شدند.

بر اساس این انتخابات محمود عرب‌نژاد به عنوان نماینده شورای شهرستان شوشتر در شورای استان خوزستان انتخاب شده است.

در پایان این انتخابات رئیس شورای شهرستان شوشتر در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: شورای شهرستان به نحوی برای هماهنگی میان شوراهای شهرهای شوشتر تلاش می‌کند و نگاهی کلی و فراگیر به مسائل خواهد داشت.

محمد حافظی‌زاده با اشاره به اهمیت فعالیت شورای شهرستان شوشتر گفت: با داشتن نماینده‌ای در شورای استان خوزستان می‌توان مشکلات را به صورت کلان بررسی کرد و برای گیرهای قانونی می‌توان پیشنهادهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد که در این باره از همه فعالان در این عرصه یاری می‌طلبیم تا مشکلات موجود در این حوزه به نحوی برطرف شود.