کسب رتبه سوم مسابقات ملی انجمن بتن ایران توسط دانشگاه آزاد ایذه

خورنا: عضو تیم شرکت کننده در مسابقات ملی انجمن بتن ایران گفت: تیم دانشگاه آزاد واحد ایذه در مسابقات ملی انجمن بتن ایران رتبه سوم را کسب کرد.

سیدآرمان شیرمردی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس خوزستان اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه توانست با شرکت در یازدهمین دوره از مسابقات ملی انجمن بتن ایران به رتبه سوم در مسابقه تیر سبک خمشی دست یابد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۲۸ دانشگاه از سطح کشور حضور داشته‌اند که تقریباً ۹۰ درصد از شرکت‌کنندگان آن از دانشگاه‌های دولتی بوده و تنها چهار واحد دانشگاهی آزاد شرکت داشتند که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه در این مسابقات که از کیفیت بالایی برخوردار بوده است حضور داشتند.

عضو تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه با بیان اینکه اعضای تیم تیر سبک خمشی دانشگاه آزاد ایذه را پنج نفر بیان کرد و گفت: این اعضا شامل خسرو خیری‌زاده (استاد راهنما)، سیدآرمان شیرمردی (سرپرست تیم)، ابوتراب رفیعی، صمد طهماسبی، حبیب الله قاسمی هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ساختمان‌سازی‌هایی که در سطح دنیا انجام می‌شود از بتن سبک سازه‌ای استفاده می‌شود، تصریح کرد: هر قدر این سازه سبک‌تر باشد، در برابر زلزله ایمن‌تر بوده و هزینه‌ها نیز به‌‌‌ همان نسبت کاهش می‌یابد.

شیرمردی اضافه کرد: بتن تکنولوژی است که با توجه به کارایی در ساخت و سازهای عظیم به کار می‌رود و در مقابل وزن زیاد ساختمان، اثرات مخرب زلزله و دیگر شرایط محیطی مقاوم است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات دانشجویان و نخبگان علمی عمران به ارائه طرح‌های نو که کمک کننده زمینه توسعه و پیشرفت این شاخه از بتن و ساخت و سازهای بتن است، پرداختند.