اهمال‌کاری و بی‌مبالاتی مسئولان پارک ارم شهر چمران حادثه آفرید

خورنا: به دلیل اهمال‌کاری و بی‌مبالاتی مسئولان پارک ارم شهر چمران ماهشهر و باز ماندن درب یکی از قفس‌ها، یک خانواده‌ آبادانی مورد حمله میمون‌ها قرار گرفتند.

یک خانواده آبادانی که برای گردش و تفریح به پارک ارم شهر چمران مراجعه کرده بودند، به دلیل بی‌مبالاتی و بی‌مسئولیتی مسئولان پارک ارم و باز ماندن درب یکی از قفس‌ها مورد تهاجم و حمله میمون‌های موجود در این قفس قرار گرفتند که بر اثر این حادثه یک زن از ناحیه گونه سمت چپ به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

*تکه‌ای از گونه سمت چپم توسط میمون‌ها کنده شد

این فرد آسیب‌دیده در این ارتباط به خبرنگار فارس در ماهشهر گفت: به همراه همسر و خواهر همسر و فرزندان خردسالش به پارک ارم شهر چمران مراجعه کرده بودیم که هنگام عبور از کنار قفس میمون‌ها مورد هجوم این حیوانات قرار گرفتیم.

مریم فیروزی ادامه داد: در این حادثه تکه‌ای از گونه سمت چپم توسط میمون‌ها کنده شد و به شدت مجروح شدم.

وی تصریح کرد: هنگام حمله میمون‌ها کارگری در قفس مشغول نظافت بود و درب قفس را باز گذاشته بود که همین مسئله باعث خروج میمون‌ها از قفس و حمله آنها به ما شد.

این فرد آسیب‌دیده ادامه داد: این کارگر پارک ارم تنها نظاره‌گر حمله میمون‌ها بود و برای نجات و کمک‌رسانی به ما هیچ اقدام و تحرکی از خود نشان نداد.

فیروزی یادآور شد: بر اثر این جراحت دوبار مورد عمل جراحی قرار گرفتم و در حال حاضر نیز هر سه روز یک بار برای تزریق واکسن و سرم هاری باید به مراکز پزشکی مراجعه کنم.

وی خاطرنشان کرد: به گفته پزشک معالجم اگر این جراحت یک میلیمتر بالاتر، اتفاق افتاده بود بدون شک بینایی چشم سمت چپم را از دست می‌دادم.

*هیچ یک از مسئولان سراغی از ما نگرفته‌اند

این زن مجروح اذعان داشت: در بیمارستان متوجه شدیم که قضیه حمله میمون‌های پارک ارم چمران به بازدیدکنندگان برای نخستین بار نیست که رخ می‌دهد و به گفته مسئولان بیمارستان من نفر بیستمی هستم که قربانی بی‌مبالاتی و اهمال‌کاری مسئولان این پارک و حمله میمون‌ها می‌شوم.

فیروزی افزود: شکایت خود را برای رسیدگی به دادگستری شهرستان ماهشهر ارائه کرده‌ایم و متظر رسیدگی لازم به موضوع هستیم.

وی تصریح کرد: اما گلایه‌ای که داریم این است که در این مدت هیچ یک از مسئولان شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر و مدیران پارک ارم چمران هیچ سراغی از ما نگرفته‌اند.

این فرد آسیب‌دیده اظهار داشت: من و همسرم هر دو شاغل هستیم و در این مدت از کار و زندگی خود عقب افتاده‌ایم.

فیروزی خاطرنشان کرد: وضعیت روحی من و همسرم بر اثر این حادثه که منجر به ایجاد اختلال در روند عادی زندگی ما شده، بسیار نامناسب است.

وی در پایان اضافه کرد: هزینه‌هایی که در این مدت صرف معالجه، درمان و دیگر تبعات این حادثه متقبل شده‌ایم به هیچ عنوان برای ما مهم نیست بلکه قصد و نیتمان این است که جلوی اهمال‌کاری و بی‌مبالاتی‌ها را گرفته و مانع از تکرار این اتفاق برای افراد دیگر شویم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس خبرازاین مهمتر نبودازدزدیدن دختران درماهشهر بنویس
  • ناشناس بی احتیاطی خودتون روگردن کسی نندازین تابلوزدن نزدیک نشویدخودتون بایدرعایت کنید
  • ناشناس اگرراست میگی نظرمنوبنویس وقتی داشتندباپا به قفس میمونهالگدمیزدن فکراینجاروهم میکردن میمون یه حیوونه ولی ماکه ادعای ادمیت داریم چراوحشی بازی درمیاریم شما هم خبردرست روبنویسین یکمیمون حمله کرده نه میمونها دلیل حمله میمون روتوخودتون جستجوکنیدماهزاربارتاحالااونجارفتیم پس چرابه ماحمله نمیکنند من شنیدم
  • ناشناس شنیدم این خانواده به قفس میمونها لگدمیزدن یک طرفه نبایدبه قاضی رفت
  • ناشناس اگرراست میگید چرا نظرات مخالف باخبرتون رو نمینویسیدمن تاحالا چندین باردیدم به این میمونهای بیچاره سیگارروشن دادن اونهاهم خوردن ودهنشون سوخته اگر اسنهاازخودشون دفاع نکنند کی بکنه
  • ناشناس متاسفانه در اثر عدم رعایت حقوق حیوانات خصوصا میمون ها در این پارک بارها شاهد زخمی شدن انها بوده ایم کما اینکه چشم یکی از اینها هم کور شده این میمون در صورتی که مورد ازار و اذیت توسط این خانم قرار نمی گرفت قطعا بهش حمله نمیشد
  • علی وقتی داشتندباپا به قفس میمونهالگدمیزدن فکراینجاروهم میکردن میمون یه حیوونه چراماوحشی بازی درمیاریم دلیل حمله میمون روتوخودتون جستجوکنیدماهزاربارتاحالااونجارفتیم پس چرابه ماحمله نمیکنند .حتما"مورد ازار و اذیت توسط این خانم قرار گرفته .
  • احمد تاحالا چندین باردیدم این میمونهای بیچاره رابا چوب زدند حتما”مورد ازار و اذیت توسط این خانم قرار گرفته . وازخودشون دفاع کردند.
  • ناشناس حتما”مورد ازار و اذیت توسط این خانم قرار گرفته .
  • ناشناس دوستان اين حرفا از شما بعيده وقتي مردم دانششو ندارن مسئولين بايد جلوي همچين كارايي رو بگيرن ضمنا اگه قفس استاندارد باشه و نگهبان داشته باشه اين اتقاق نمي افته