شهرداری خرمشهر به دلیل ازدیاد نیرو جای نشستن هم ندارد

خورنا: مدیر کل شهری و روستایی استانداری خوزستان گفت: شهرداری خرمشهر به دلیل ازدیاد نیرو جای نشستن هم ندارد.

حمید جولا‌ن‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه شهردار خرمشهر که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده هیچ یک از صنوف و شهروندان در خرمشهر عوارضی به شهرداری پرداخت نمی‌کنند.

وی افزود: این مسئله ضربه سختی را به شهرداری این شهر در راستای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان وارد می‌کند.

مدیر کل شهری و روستایی استانداری خوزستان ادامه داد: شهردار جدید خرمشهر باید پیگیر این موضوع باشد و در راستای تحقق عوارض شهرداری حرکت کند.

جولان‌نژاد تصریح‌کرد: اگر خواهان زیبایی و بهبود وضعیت عمران شهری در خرمشهر هستیم باید این عوارض از سوی اقشار مختلف پرداخت شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکل تعدد نیرو در شهرداری خرمشهر اضافه‌ کرد: شهرداری خرمشهر به دلیل تعدد نیرو جای نشستن هم ندارد.

مدیر کل شهری و روستایی استانداری خوزستان خاطرنشان‌کرد: شهردار جدید باید نسبت به سروسامان دادن به وضعیت نیروی انسانی خود اقدام کند.

جولان‌نژاد افزود: بر اساس قانون شورای شهر و اعضای آن حق عزل و نصب و سفارش این کار را در شهرداری ها ندارند و مطابق قانون شورا بر کار شهرداری نظارت می‌کند.

وی گفت: متاسفانه با وجود اینکه قراردادهای کلانی با پیمانکاران در حوزه فضای سبز و خدمات شهری در شهرداری بسته می‌شود شاهد عدم کار مناسب از سوی آنها هستیم.

مدیر کل شهری و روستایی استانداری خوزستان تصریح‌کرد: اعضای شورا و شهرداری باید این مسئله را مدنظر قرار داده و بر کار پیمانکاران خود بیشتر نظارت کنند.

جولان‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد با همدلی، همراهی و تعامل مناسب میان شورای شهر و شهرداری شاهد رونق و آبادانی خرمشهر باشیم.