توقف احداث ساختمان مرکز مدیریت بحران خوزستان

خورنا: رییس مرکز فوریت های پزشکی خوزستان گفت: پروژه ساخت مجموعه مرکز اورژانس اهواز و مدیریت بحران EOC واقع در پادادشهر اهواز در فاز نخست متوقف شد.

دکتر اسداله موسوی اظهار کرد: اعتبار اولیه ساخت این مجموعه تعیین شد و قرار شد در فاز نخست سوله‌های آن و در فاز دوم ساختمان مرکز ساخته شود که پروژه در همان فاز اول متوقف شد.

وی ادامه داد: عملیات ساخت این مجموعه از سال ۸۹ آغاز شده بود. مجموعه نفت در فاز نخست نتوانست به تعهدات خود برای تامین منابع مالی عمل کند. مجموعه مدیریت بحران خوزستان در انتهای فاز ۱ و ابتدای فاز ۲ پاداد شهر اهواز، پشت محل احداث بیمارستان جدید طالقانی واقع شده است.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان بیان کرد: مجموعه اورژانس استان پیشنهادی برای از سرگیری عملیات ساخت این مجموعه ارایه داده است که نیاز به مصوبه هیات وزیران دارد. پیشنهاد این است که ساختمان مرکز فوریت‌های پزشکی استان واقع در کیان‌پارس به فروش برسد و از محل فروش این ساختمان، مرکز پاداد ساخته شود.

موسوی افزود: در این صورت مراکز اورژانس استان، اورژانس اهواز و مرکز مدیریت بحران EOC در یک مکان مستقر می‌شوند. البته چون ساختمان مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان جزو اموال دولتی است برای فروش آن باید مصوبه هیات دولت را داشته باشیم که دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام این اقدام است.