انجام ۶۵ عمل جراحی پلاستیک بر روی بیماران ۶ استان ‌در رامهرمز‌

خورنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: توسط تیم پزشکی فوق تخصصی جراحی فک و صورت و جمجمه ۶۵ عمل جراحی طی سه روز در این شهر انجام شد.

محسن فتحی اظهار کرد: طی سه روز تیم پزشکی فوق تخصصی جراحی پلاستیک به سرپرستی دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی فوق تخصص جراحی پلاستیک ۶۵ عمل جراحی فک و صورت و جمجمه در این شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: در این سه روز بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ بیمار نیز مورد معاینه قرار گرفتند که برخی از آنها در نوبت عمل سفرهای بعدی این تیم پزشکی قرار گرفتند.

فتحی تصریح کرد: بیمارانی که مورد عمل و معاینه قرار گرفتند از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، ایلام، فارس و بوشهر بودند.

وی همچنین گفت: این سفر پنجمین سفر تیم پزشکی فوق تخصصی جراحی پلاستیک به رامهرمز بود که با هدف درمان بیماران نیازمند و بدون دریافت هزینه صورت گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در پایان اظهار امیدواری کرد که اینگونه ماموریت‌های جهادی توسط دیگر تیم های تخصصی پزشکی به شهرستان‌های محروم به صورت مستمر ادامه یابد تا بخشی از نیازهای پزشکی مردم در شهرستان و بدون مراجعه به مراکز استان‌هاو تهران مرتفع شود.