ادامه همکاری علی توفیق و تیم بسکتبال صنایع ماهشهر

خورنا: مدیرعامل باشگاه صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: امسال نیز هدایت تیم مان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال کشور به علی توفیق سپرده شد.

اصغر نظری اظهار کرد: توفیق روز جمعه (سوم مهرماه) وارد ماهشهر می شود و کار خود را از چهارم مهرماه آغاز خواهد کرد.

وی بیان کرد: یکی، دو روز پیش بود که بودجه تیم مصوب شد. ما در این خصوص تاکنون منتظر جلسات داخلی مدیران عامل بودیم که این توافق حاصل و به ما نیز ابلاغ شد که کارمان را شروع کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنایع پتروشیمی بندرامام در ادامه عنوان کرد: اعضای تیم نزدیک به دو ماه است که در حال تمرین هستند. به هر حال باتوجه به این که عصر روز گذشته به ما اعلام کردند که کارمان را آغاز کنیم، برای جذب ملی پوش نیز در حال رایزنی با یکی، دو گزینه هستیم که اگر آن ها موافق باشند و با هم به توافق برسیم، با یکدیگر همکاری خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: مانند سال گذشته سیاست تیم ما امسال هم کار کردن با بسکتبالیست های بومی است. امسال نیز برنامه داریم که بازیکن خارجی جذب کنیم و البته منتظر هستیم که توفیق، سرمربی تیم به این جا بیاید تا بازیکنی را که مدنظر دارد، جذب کنیم.

نظری بیان کرد: امروز در فدراسیون جلسه هماهنگی برگزار می شود که طی آن زمان برگزاری مسابقات اعلام خواهد شد ولی طبق آن چه ما شنیده ایم، تیم ما ۱۶ آبان ماه در تهران به مصاف دانشگاه آزاد خواهد رفت.

وی در پایان اظهار کرد: هدف ما گسترش ورزش بسکتبال در ماهشهر و استفاده از پتانسیل بومی شهر است. تلاش مان را نیز خواهیم کرد تا نسبت به سال گذشته در جایگاه بهتری قرار بگیریم.