شهرداری هندیجان با کسری بودجه مواجه است

خورنا: نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: شهرداری این شهر با کمبود و کسری بودجه مواجه است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرداری هندیجان درآمدزایی مطلوب و خوبی ندارد زیرا تنها عوارض ساخت و ساز هستند که نقش مهمی در ایجاد درآمد آن ایفا می‌کند.

یوسف شکاری اضافه کرد: این وضعیت راه بسیاری از پروژه‌های شهری و شهرداری را مسدود کرده است و شهرداری و شورای شهر هیچ کاری از دستشان برنمی‌آید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان در ادامه عنوان کرد: مسئولان استانی باید این امر را مدنظر قرار داشته باشند و هرچه سریع‌تر در این زمینه راهکار موثری ارائه دهند.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری بدون اعتبار و بودجه بسیار ضعیف خواهد بود تصریح کرد: حقوق معوقه کارکنان و پرسنل شهرداری از جمله دیگر مشکلات شهرداری‌ست که روند کار شورا و شهرداری را مختل کرده است.

شکاری با اشاره به اینکه هندیجان با کمبود و کاستی‌های فراوانی روبه روست گفت: این روند وضعیت خدمت رسانی به شهروندان را نیز دچار مشکل کرده است زیرا در صورت عدم پرداخت بدهی‌های شهرداری نمی‌توان انتظار تعامل و همکاری از سایر دستگاه‌های اجرایی را داشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان در پایان ابراز امیدواری کرد با تخصیص حداقل اعتبارات به شهرداری بتوان از بار مشکلات شهر هندیجان کاست و شهروندان را مورد رضایت بیشتری واقع کرد.