فعالیت جدی شهرداری شوشتر برای وصول بدهی‌های دولتی

خورنا: شهردار شوشتر از فعالیت جدی کمیسیون ماده ۷۷ این شهرداری برای وصول بدهی‌های دولتی خبر داد.

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری شوشتر با هدف وصول طلب‌های شهرداری از سایر نهادهای دولتی فعالیت اساسی خود را آغاز کرده است و به این دلیل در آینده نزدیک شاهد وصول طلب‌های شهرداری خواهیم بود.

وی افزود: وصول طلب‌های شهرداری شوشتر توسط کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری کاری دشوار و زمان‌بر است و باید سیکل در نظر گرفته شده قانونی در این زمینه طی شود تا بتوان امیدوار بود بدهی مذکور وصول می‌شود.

وی عنوان کرد: تنها فعالیت این کمیسیون اهمیت ندارد، بلکه پیگیری و ممارست برای وصول بدهی‌ها بسیار اهمیت دارد که این مهم در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.

دُر با تاکید بر اینکه باید از اجرای قانون حمایت کرد، گفت: همه نهادهای دولتی که به شهرداری بدهی دارند بر اساس قانون باید بدهی خود را پرداخت کنند و قانون در این زمینه صراحت دارد.

شهردار شوشتر افزود: پیگیری مشکلات در این بخش می‌تواند باعث توانمندی مالی شهرداری شوشتر و فعالیت کمیسیون ماده ۷۷ و ماده ۱۰۰ شهرداری شوشتر بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بخش زیادی از مطالبات شهرداری شوشتر از نهادهای دولتی است که در صورت وصول این بدهی‌ها می‌توان بخش زیادی از مشکلات این حوزه را برطرف کرد.

دُر خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مالی شهرداری نیاز به کمک همه دستگاه‌ها دارد و به این دلیل می‌توان با همکاری در این بخش گام‌های موثری برداشته شود.