موسوی: مشکلات قطار شهری اهواز را به طور جدی پیگیری می کنم

خورنا: سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از ایستگاههای قطارشهری اهواز بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه عظیم قرار گرفت.

وی در این بازدید و در جمع مدیران و مهندسین ناظر پروژه مذکور گفت: شش ماه قبل به همراه دکتر احمدی نژاد رییس جمهور وقت از پروژه قطار شهری اهواز بازدید کردیم که خوشبختانه تا به امروز پیشرفت خوبی در این پروژه به خصوص در بخش ساخت و نازک کاری ایستگاهها ملاحظه می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

موسوی با اشاره به اینکه تامین اعتبار لازم از مشکلات قدیمی پروژه قطار شهری اهواز است، ادامه داد: رفع مشکلات مربوط به فاینانس این پروژه را به طور جدی از طریق وزیر اقتصاد پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: البته در طول یکسال اخیر از طریق رئیس کل بانک مرکزی تلاش ها و توجه خوبی صورت گرفت به طوری که این امر در روند پیشرفت پروژه تاثیر مثبتی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم تا پایان سال ۹۲ شاهد بهره برداری از ۵ کیلومتر از مسیر قطار شهری اهواز باشیم خاطرنشان کرد: تلاش های سایر عزیزان فعال در پروژه قطار شهری را ارج می نهیم و امید است با همت هم شاهد بهره برداری از این پروژه در اسرع وقت باشیم و دین خود را به مردم عزیز اهواز و کل خوزستان ادا نماییم.