شهرداری هندیجان ۴ میلیارد تومان بدهی دارد

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان گفت: شهرداری هندیجان ۴ میلیارد تومان بدهی دارد.

علی عبادی‌نسب پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با اعضای شورای شهر هندیجان اظهار کرد: شهرداری هندیجان با مشکلات عدیده ای به لحاظ مالی مواجه است.

وی افزود: درآمدهای شهرداری هندیجان به هیچوجه پاسخگوی هزینه‌ها نیست ضمن آنکه اعتبارات لازم نیز برای شهرداری در نظر گرفته نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان ادامه داد: به همین دلیل شهرداری با بدهی بسیار زیاد ۴ میلیارد تومانی مواجه شده است.

عبادی‌نسب تصریح‌ کرد: ۷۰۰ میلیون تومان از این بدهی چهار میلیارد تومانی مربوط به تامین اجتماعی است و مابقی آن نیز مربوط به پیمانکاران و حقوق و مطالبات پرسنل شهرداری است.

وی اضافه‌ کرد: در راستای افزایش درآمدهای شهرداری مصوبه‌ای را فرمانداری هندیجان پیشنهاد داده‌ایم که بر اساس سندیکای لنج‌داران باید برای هر بار رفتن لنج‌های تجاری به دریا مبلغ یک میلیون ریال و برای لنج‌های صیادی مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به حساب شهرداری پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان خاطرنشان‌ کرد: متاسفانه بخش موتوری شهرداری هندیجان نیز با مشکلات مختلفی مواجه و تقریباً به طور کامل از کار افتاده بود.

عبادی‌نسب افزود: بر این اساس و با تلاش‌های انجام شده ۴۰ درصد از سامانه موتوری شهرداری هندیجان تعمیر و در حال خدمات‌رسان به شهرداری است. در مجموع شورا و شهرداری هندیجان با تمام توان در حال تلاش برای رفع مشکلات و ارائه خدمات شهری مناسب به شهروندان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان خاطرنشان‌ کرد: با این وجود مسائل مالی مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است اما شهرداری و شورا در حد بضاعت موجود تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.