نماینده آبادان: مقتدایی انتخابی مناسب برای استانداری خوزستان است

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقتدایی انتخابی مناسب برای استانداری خوزستان بوده است.

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: خوشبختانه پس از رایزنی‌های مختلف استاندار جدید خوزستان انتخاب شد.

وی افزود: عدم انتخاب استاندار موجب شده بود تا وضعیت نامناسبی در استان به وجود آمده و نوعی سردرگمی را موجب شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سرانجام دولت از بین گزینه‌های مختلف مطرح شده عبدالحسین مقتدایی را به عنوان استاندار جدید این استان منصوب کرد.

انصاری تصریح‌کرد: با توجه به سوابق و پیشینه استاندار جدید خوزستان باید به این نکته اشاره کرد که انتخاب مقتدایی به عنوان استاندار جدید خوزستان انتخابی مناسب بود که از سوی دولت انجام شده است.

وی اضافه ‌کرد: مقتدایی از نیروهای بومی استان خوزستان است و سال‌هاست که در این استان زندگی می‌کند به همین دلیل احاطه کاملی به بسیاری از مسائل و مشکلات این استان دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌ کرد: این موجب می‌شود تا استاندار خوزستان خیلی بهتر و راحت‌تر بتواند برنامه‌ها و کارهای خود پیش ببرد.

وی گفت: علاوه بر این مقتدایی در حوزه اجرایی نیز سوابق مناسبی داشته و سابقه استانداری در خوزستان و هرمزگان را در کارنامه کاری خود دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان خوزستان در مجلس نیز برای موفقیت استاندار جدید خوزستان و پیشبرد اهداف در راستای توسعه این استان از وی حمایت و همراه با او خواهند بود.