واژگونی خودرو در نهر مینوشهر جان مادر و فرزندش را گرفت

خورنا: بر اثر واژگونی یک پراید در نهری واقع در مینوشهر، یک زن به همراه فرزند چهار ساله‌اش جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، صبح امروز یک اتومبیل پراید که حامل یک زن به عنوان راننده و کودک چهار ساله‌ای بود، بر اثر واژگونی در نهر آب و بی‌اطلاعی اهالی از این حادثه جان خود را از دست دادند.

این حادثه زمانی رخ داد که زنی (راننده اتومبیل) برای بردن فرزند خود به مدرسه از منزل خارج شده و در مسیر بازگشت به خانه در حالی که فرزند کوچک‌تر وی نیز همراهش بود، تعادل اتومبیل را از دست داده و در نهر آبی نسبتاً عمیق فرو رفت.

حدود یک ساعت و نیم این حادثه از دید رهگذران دور مانده و چون در منطقه‌ای نسبتاً کم رفت و آمد بوده است، کسی متوجه این ماجرا نشده و مشخصاً امدادی نیز در این خصوص صورت نگرفت.

سرانجام یک رهگذر این حادثه را به محض مشاهده، با فوریت‌ها پزشکی خرمشهر تماس گرفته و نیروهای امداد نیز تنها سه دقیقه بعد در محل حاضر شدند.

در ادامه به دلیل بعد مسافت بین مینوشهر و بیمارستان‌های خرمشهر، بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان برای اعزام انتخاب و مصدومان به این مرکز درمانی اعزام شدند.

اما به دلیل خفگی پیش آمده برای مصدومین در زمانی که در نهر آب گرفتار شده بودند، متأسفانه این مادر و فرزند پس از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست دادند، این اتفاق در حالی رخ داد که پزشکان بیمارستان طالقانی آبادان از تلاش بی‌شائبه خود برای نجات جان این مادر فرزند تا ساعت ۱۱: ۳۰ دقیقه صبح امروز خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز پس از واژگونی یک خودرو پراید در کانال آبی در مینوشهر، راننده خودرو که یک زن بود به همراه فرزند چهار ساله خود بر اثر عدم وجود وسایل ایمنی در حریم جاده‌ها و نهرهای منطقه جان خود را از دست دادند.

موضوع نداشتن موارد ایمنی نهرهای منطقه، معضلی است که از دیر باز جان مردم منطقه را تهدید می‌کند و هر از گاهی اخباری منوط به اتفاقات در این حوزه به گوش می‌رسد.