مشکلات فاضلاب اهواز حاد است

خورنا: عضو شورای شهر اهواز گفت: با وجود اینکه مشکلات فاضلاب اهواز بسیار حاد است، اما اعتبار لازم برای برطرف کردن این مشکلات کافی نیست.

جمشید سلحشور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شورای شهر اهواز معتقد است که برای دفع معضل فاضلاب اهواز باید مطالعات اساسی و اصولی انجام گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت فاضلاب اهواز چند نفر از اعضای شورا شهر با مدیرعامل آبفا جلسه‌ای داشتند و مشکلات شهرستان را گوش زد کردند که نتایج خوبی در بر نداشت.

این عضو شورای شهر اهواز در خصوص پروژه پیاده‌روسازی منطقه نادری اهواز، خاطرنشان کرد: این پروژه بدون برنامه بوده و ‌ای کاش با مطالعه بیشتری همراه می‌شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این طرح در هسته مرکزی شهر بوده و در نما است سرپرست شهرداری اهواز به دنبال آن است که هر چه سریع‌تر به اتمام برسد. امیدوارم طرح خوبی باشد و طوری نشود که دوباره به فکر تعویض و یا کندن خیابان‌ها باشیم.

سلحشور در ادامه به وضعیت قطار شهری اهواز اشاره کرد و بیان داشت: یکی از اولویت‌های کاری شورا پروژه قطار شهری است که امروز تنها ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: عدم کن‌تر و نظارت شهرداری و شورا شهر بر روی این طرح از جمله مشکلات پروژه قطار شهری اهواز محسوب می‌شود.

این عضو شورای شهر اهواز متذکر شد: پروژه قطار شهری اهواز عمدتا زیر نظر استانداری بوده و مدیریت آن از دستورات استانداری تبعیت می‌کرد و شهرداری تنها اعتبارات آن را پرداخت می‌کرد.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی این طرح از برنامه زمانبندی شده عقب هستیم گفت: پروژه قطار شهری اهواز ۳ ساله بوده اما پس از گذشت ۶ سال تنها ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سلحشور در پایان تأکید کرد: در حال حاضر وضعیت کمیسیون‌ها مشخص شده است و در ادامه هر یک از کمیسیون‌ها در حیطه کاری خود بر وضعیت شهر نظارت خواهد داشت.